Isbjørn sælges

Den drøncharmerende isbjørn Beariz, kan jeg slet ikke frostå at nogen ikke vil ejes af ham, for han er en yderst sød og betagende s(kat).

Beariz var altid den størtste i kuldet, den der fandt på narrestregerne først og en utrolig mild dreng der altid soves hos os (helst under dynen) i sengen. Han er storspindende, bare man får øjenkontakt med ham kommer han og springer nærmest i armene på dig.

Han elsker at tages op, uanset hvad han laver og vil gerne løftes rundt, da ben åbenbart kun er til at få gå hen til folk og få dem til at bære ham 

Så kunne du måske opfylde disse krav eller kender nogen der kan klare ‘presset’ så må du meget gerne dele mit opslag, s å kan hjælper mig med at få folk til at kontakte min madmor Pia på 42233070 (ml. 9-23), så vi kan få os en snak om Beariz’ fremtid.

Han er født d. 14/7-2015, så han er lige blevet 6 mdr. gammel.

Pris: 4500,- inkl. 2 besøg hos dyrlæger for at de kunne sundhedsvurdere (lave sundhedsbogen) og vaccinerer, så de ikke bliver syge. Han har så yderligere været ved dyrelæge for at blive kastreret, chippet og registreret. Udover alt det her får man ved en registreret opdrætter stamtavle og købskontrakt, som sikrer dig som kattekøber for mange ubehagelige eksempler og tvister ved kattesager.

Mvh
Pia

Oh hvis bare jeg havde 4.500 kr der stod kat på.
Hvis bare jeg havde råd til kat nr. 3. (med forsikring hos Agria)
Hvis bare jeg ikke havde en kæreste som stiller sig på bagben og siger “max 2 katte !”

ak han er skøn Pia. Ham ville jeg knuselske hvis han boede her. Han virker som en skøn bimse.
Håber du finder det skønneste hjem til ham, nu hvor det desværre ikke kan blive her :frowning: