IsbjørneBisser

Jeg MÅ bare lige dele de her skønne billeder af mine smukke 3 :wehuu:

Og sluuuuut inden jeres net bliver helt overbelastet :wink:

De er bare SÅÅÅ søde, så jeg MÅTTE liiiiige dele :sorry: :inlove: :hjerte: -love

Du skal da ingenlunde undskylde - de skønne bamser bliver man da aldrig trætte af at se.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Det er jo lige så man smelter :wehuu::wehuu::wehuu:

Nuurh se lii de små ben, og de små øjne og små ører… og og og :ups::tihi::wehuu: Darjlige babyer

Suk og støn :wehuu::besvimer:
de er BEDÅÅÅÅÅRENDE :inlove:

[quote=Eva;392161]Du skal da ingenlunde undskylde - de skønne bamser bliver man da aldrig trætte af at se.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

[quote=kamikaze;392186]Suk og støn :wehuu::besvimer:
de er BEDÅÅÅÅÅRENDE :inlove:[/quote]

Tak alle 4 :slight_smile: :ups:

Ja, jeg er allerede begyndt at grue for når de begynder at lave ulykker :tihi: Man kan da ikke skælde sådan nogle bamser ud :muhaha: :sorry: :S

Åhhhhhhhh :iloveyou:

Åhh… mit hjerte smelter sådan af de små hvide bimser… :wehuu::wehuu:

NÅÅÅÅÅÅÅÅ:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
Knus Elin

[B][COLOR=“Purple”][COLOR=“Purple”]Åååhh for pokker da!! De er heeeelt urimelig bedårende!!!:inlove::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni[/COLOR][/B][/COLOR]

Nuuuurh de er dejlige :wehuu:

Aah altsaa Karina :wehuu: Hvor er de bare super dejlige de smaa isbjorne:hjerte: kan du ikke sende en til Nice hva hva hva? :tihi:

:wehuu:skønne isbamser

Åhh, den nuttethed… :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg er simpelthen såååå forelsket i dem… For fanden hvor er jeg gået glip af meget sidst, altså. De er SÅÅ lækre. Både i sind, temp og udseende :hjerte: :hjerte: :hjerte:

De blev 4 uger i går - Så i dag må jeg hellere få taget nogle nye billeder :wink: Det blir værre. For FØØJ de er nuser nu :stuck_out_tongue: :høhø:

Joooooo… Der er bare temmelig langt til Nice altså, Sine :brist:

(Btw: Så ved jeg heller ikke helt om der er nogen til salg -engel Det bliver måske nok sidste kuld for mig i et par år. Starter på uddannelse nemlig… Men hankatte ejer skal have én, så der kommer linjerne til at blive bevaret… Det er bare liiidt hårdt at tænke sådan, men har sgu nok ikke finanserne til det på SU :ked:) Hjertens suk…

Nårh hvor søde! :slight_smile:

årh, de er lige til at spise haps haps haps :wehuu:

Du godeste…:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er de kære og smukke.
Jeg bliver helt. :rundtosset::rundtosset::heya:

[quote=Mona Jensen;397211]Du godeste…:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er de kære og smukke.
Jeg bliver helt. :rundtosset::rundtosset::heya:[/quote]

Ooooooooooooooork… Det bliver MEGET værre med den nuttehedsfaktor! :stuck_out_tongue: Skal lige have skudt nogle nye billeder i dag - Så I kan godt forberede jer :høhø:

Men tuuuusind tak for ros af dem, Søde Mona. Jeg er sååå forelsket i dem selv :ups:

Nææææh, du må ikke spise dem :uha: Så bliver vi meget kede af det herhjemme :brist:

Spøg til side - De er virkelig lækre :inlove: På den ikke spisende måde :tihi: