Ísland juni '26

Det kan godt være, nogen har kaldt det spa-resort, men det er det ikke … der er de der varierende varme bade med havvand

4 Synes om

Øko-spa… :smirk:

4 Synes om

Wow :heart_eyes: Bare Wow :hjerte:
Hvor er det smukt og storslået :uha:

7 Synes om

Helt fantastisk - jeg MÅ altså opleve Island på et tidspunkt…! :heart_eyes:

PS. Nogen der trænger til en bondegårdsferie - kvit og frit, bortset fra lettere staldarbejde og intensiv kattenusning…? :thinking::sunglasses:

12 Synes om

Nu tager du det lige i høsten

Så kan du tilføje special udgave af crossfit :slem:

2 Synes om

Nope - vi er færdige med første slet… :wink::metal:

3 Synes om

Hvad med at tage en tur på hesteryg? Det gjorde en af mine venner sidste eller forrige år. Det havde været en stor oplevelse.

Apropos - jeg så en video i går fra netop Island, hvor nogen var i gang med at føre et større antal heste fra et sted til et andet. Hvor ser det specielt ud, når de løber. Hvis en islandsk hest får frit valg, vil den så selv vælge tølt?

6 Synes om

Det kender jeg også flere, der har gjort - og det frister absolut også…
Mht. foretrukken gangart, afhænger det af omstændighederne - bla. tempo og terræn - men ellers af hesten, nogle har lettere ved tølt end trav og omvendt.

4 Synes om

I virkeligheden kunne jeg jo heller ikke se, at de tøltede. Så skulle videoen vist sættes til at køre langsommere :slight_smile: Bevægelserne var bare helt anderledes end trav, så det må have været tølt. Men nu skal jeg nok lade være med at forstyrre @Skattekat s tråd.

6 Synes om

Turen fra Mosfellsbær, til Hvammsvík, tager ca. 45 minutter og jeg tog lidt billeder undervejs … gennem bilruden, så beklager evt. uskarpe billeder.

15 Synes om

Der er nu npget fascinerende ved nautr der er anderledes end den man selv har i baghaven…

6 Synes om

Jeg runder lige af med billeder fra Reykjavík.
Den oblikatoriske … Hallgrímskirkja

Alþingishúsið … hvor folketinget holder til

Huset jeg boede i, før jeg flyttede til Danmark … vores gamle lejlighed er øverst, med vindue på klem i soveværelset :sleeping:

Og når vi dengang kiggede ud af vores vinduer, så vi den danske ambassade lige overfor, på den anden side af gaden …

Jeg kom til at købe en hættetrøje jeg ikke manglede, men mit navn stod på den, så deeet …

:blomst:

16 Synes om

Sikke smukke billeder :blush:

Kan godt forstå du måtte have den trøje :heart_eyes:

3 Synes om