Panda vokser med lynets hast og er nået til den grimme teenagefase, hvor alt er stort undtagen hans hovedet, men det vejer han ører til gengæld rigeligt op for…
Heldigvis er han stadig den sødeste knægt og helt utroligt nem og glad.
Her er en billedeserie med vores Panda, næsten 5 måneder gammel.
Som I kan se er han jo så håbløs, at vi hellere må søge aflastningsfamilie til ham.
KH
Sofie
Åhhhhh sikke da en dejlighed :iloveyou:
Ann_K
30. Juli 2009, 12:37
4
Ja ham kan du ikke være bekendt -what jeg kommer og henter ham med det samme :høhø:
Han er nu en nydelig teenager, når man tænker på hvordan de kan se ud -engel
[quote=Ann K;230337]Niks!!! MB har katte nok!
Mig derimod… -engel[/quote]
Muligvis kære Ann, men du bor sammen med Tjalfe og I har vist en aftale omkring roommates eller hur?
Bamse
30. Juli 2009, 14:14
9
Ej, puh ha han er grim! Jeg tænker han ville have bedre af at komme til jylland! Bare send ham afsted til mig, så gemmer jeg ham væk i min lejlighed!!
Men synes nu ikke han ser så teenager ud på de billeder, men jeg kan selvfølgelig heller ikke se kritisk på sådan en lækker pelsklump!
Min egen Basil lider også af teenager syndromet! STORE øre, laaang krop, laange ben, og et lille hoved. Ja, det ser lidt underligt ud!
Ann_K
30. Juli 2009, 14:18
10
Tjalfe bliver da bare omplaceret… jeg har jo hjemmet til ham
Undskyld Sofie… men der kan du bare se, hvad det kan betyde, at poste billeder af sådan en dejlig vatkugle
system
30. Juli 2009, 14:19
11
[quote=Ann K;230433]Tjalfe bliver da bare omplaceret… jeg har jo hjemmet til ham
Undskyld Sofie… men der kan du bare se, hvad det kan betyde, at poste billeder af sådan en dejlig vatkugle :D[/quote]
Sådan kan det jo gå. Men vi kan ikke have at I to begynder at skændes, så vi må nok bare leve med den lille vatkugle med de store ører. :høhø:
system
30. Juli 2009, 14:22
12
Hvis du ikke kan leve med den lille vatkugle med de store øre, så kommer du bare med ham til mig jeg kan godt leve med ham
Han er da en fantastisk dejlighed. -wehuu -wehuu -wheuu
system
30. Juli 2009, 16:06
14
Nååårh en smuk mis -lovelove
Hvor er smuk
Hvis du ikke kan holde hans store ører ud, sender du ham bare hjem til mig, jeg er vant til dem :høhø:
Godt jeg ikke kan lide chocolade
Hvor er han bare lækker
system
31. Juli 2009, 05:45
18
-LOLAf hjertet tak - så nøjes jeg med besøgsret, hvis jeg kan få tilkendt det :fløjte:
Ann_K
31. Juli 2009, 06:53
19
Nej, nej… det skal du ikke tænke på!
MB får Tjalfe ud - og skiller sig så lige af med de ni katte hun har nu… og Panda flytter hjem til mig
Så du kan nok se, at jeg har løsninger klar på det hele… også uden at nogen bliver uvenner :klapper:
Mums han er dejlig, så dejlig, at det er lige før jeg siger han må flytte ind her.:)
Knus Elin