Ja, ja

Altså Brian… Det der er et A K T I V E R I N G S L E G E TØ J !!!

Arj - det er lidt tarveligt, for han har tumlet rundt med det lige siden jeg kom ind af døren med det :slight_smile:
Og jeg er ret sikker på at han helt bevidst har lagt sig ovenpå det, så ingen af de andre kan komme til at bruge hans nye bedsteste legetøj :klapper:

Det er aldrig sjovt at dele!
Hilsen Bambo, som sover i paphuset bare for at Aslan IKKE kan bruge det :cool:

Godt at se legetøjet faldt i god jord!

Brian bliver tydeligvis rigtigt meget aktiveret af det… :smiley:

Haha, det tog ogsaa mine noget tid at finde ud af hvad man skal bruge saadan een til!! :smiley:

Min Ludvig har faaet sin helt egen kaerlighed til legetoejet. Saadan ligger han naesten dagligt! :tihi:

[QUOTE=Ann K;877841]Altså Brian… Det der er et A K T I V E R I N G S L E G E TØ J !!!

Arj - det er lidt tarveligt, for han har tumlet rundt med det lige siden jeg kom ind af døren med det :slight_smile:
Og jeg er ret sikker på at han helt bevidst har lagt sig ovenpå det, så ingen af de andre kan komme til at bruge hans nye bedsteste legetøj :klapper:[/QUOTE]

Vi har en magen til, og ungdyrene elsker at ligge og sove i buerne :tihi:
Den er også god som hovedpude, skulle jeg hilse og sige.

Mine fandt bare ud af at skille den af, så de kunne få kuglen ud, men det var altid samme sted, at de fik det blå pillet af, så nu har jeg limet den på, så er det slut med at stjæle kugler :lol:

Jamen, Brian ved skam godt, hvad han skal bruge legetøjet til… Han har haft hylesjovt i næsten en halv time - mens Thane har siddet en halv meter bag ham, helt syg for at få lov at prøve også :smiley:
Så jeg er ikke spor i tvivl om at Brians eneste grund til at skulle sove lige der, udelukkende er at ingen andre må få lov at lege med tingesten - for det er nemlig hans! :smiley:

at dele sit legetøj er kun for tøsekatte

hilsen
Pelle som altid sover oven på legetøj

Der står garanteret noget forkert i brugsanvisningen :cool:

Mænd har ikke brug for at læse manualer… :cool:

Nej, dumme mig - det havde jeg lige glemt :høhø: