Jackson's enkeltvis

[QUOTE=Chicabee;221237]Butterflies…:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: mage til smuk misling har jeg sjældent set. Jeg håber og krydser for hun er A.

De andre er også skønne og nuttede :hjerte:[/QUOTE]

Tusind tak Camilla :slight_smile: …Butterflies er bare så fantastisk - Det er de alle på hver deres måde, de har alle en meget lovende udseende :slight_smile:

Og suk …Her til morgen har Gaia igen holdt flyttedag, med hendes børn - Hun har hevet dem ud af kravlegården, og igen flyttet dem om bag sofaen - Der VIL hun ha’ de skal bo :-//

Hvor er de alså dejlige. De bliver smukker og smukker for hver gang du kommer med billeder af dem :wehuu:
Jeg ville også prale med dem hvis det var mig der havde sådan nogen små sølvbamser

[quote=Alice;221246]Tusind tak Sine :slight_smile:

De er godt nok kuglerunde :slight_smile: …Lige nu har de blå den sjoveste lodne pels - Sjov der er den forskel mellem sort og blå .-)[/quote]

Ja han er godt nok puff fuldstændig som Glbert sat op til show :tihi:

Sådan nogle lækre små fedlinger :wehuu: :wehuu:

skønt med brite spam

Tak :slight_smile:

Og jeg kan med garanti love der kommer mere, de er jo kun tre uger i dag, de næste uger bliver rigtig sjove .-)

De er alle hver som en lige til at kramme…
:wehu:

Jeg skal lige love for de er dejlige :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Skandikatt;221433]De er alle hver som en lige til at kramme…
:wehu:[/QUOTE]

Tusind tak …Heldigvis kan de li’ at blive krammet - der er isæt to af dem, som er vilde med at blive taget op og nusset :slight_smile:

Tak denise :slight_smile: …Jeg er godt helt ekset med dette kuld - Mage til store og runde killinger skal man lede længe efter - De er lige før man kan se dem vokse .-)

Det værste ved opdræt, er tanken om, at de skal rejse hjemmefra - Jeg har lige sat kuldet ind på killingelisten og racekatten …Phyyyy det var virkelig noget jeg skulle tage mig sammen til .-)

Sikke et frækt blik Billie jean har! :slight_smile:

Hun ligner næsten min Tara i blikket - ALLEREDE! Uha en lille diva, der sidder der:-)

[QUOTE=lenschow;221473]Sikke et frækt blik Billie jean har! :slight_smile:

Hun ligner næsten min Tara i blikket - ALLEREDE! Uha en lille diva, der sidder der:-)[/QUOTE]

Aiii hvor er det sjovt du skriver det …Hun opfører sig præcis som en lille Diva. Hun forlanger at Gaia skal komme til hende, og ikke omvendt. Gaia er i disse dage ved at opdrage dem til at komme hen til hende, når hun kalder på dem …Men nix, det vil Billie Jean ikke - Hun sætter sig på måsen og klynker :-))

Hvor er de dejlige, de billeder har jeg glæder mig til at se :smiley:

Jeg kan kun gentage mig selv. Hvis ikke perseren var min foretrukne blev det helt sikkert en sølvbrite for nøj hvor er de altså bare nuserbamseoverdrevetmaksimaltkære :wehuu:

Hold op hvor er de godt nok bare søde :wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er de altså bare kære, glæder mig til Poker Face når den alder, så bliver det først rigtigt sjovt.
Hilsen Lisbeth

[QUOTE=Coon Danica;224922]Hvor er de altså bare kære, glæder mig til Poker Face når den alder, så bliver det først rigtigt sjovt.
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Ja nu er de ved at være rigtig sjove Lisbeth :slight_smile: …Lige nu øver vi i at spise rigtig mad - Det synes de ikke om, missemors mælkebar er nu det bedste …Men de er efterhånden så store og tykke, at det knap nok kan die hende allesammen på en gang .-)