Jackson's enkeltvis

Øv altså jeg var ellers ret heldig i dag, og få fotograferet killingerne mens de alle var vågne - Men kvaliteten er ELENDIG …Carstens camera er så avanceret, at jeg bare ikke kan knipse gode billeder, så nu har jeg bestilt en fødselsdagsgave fra mig til mig - Sådan en rigtig ‘stupid blonds’ en …Og så kan den optage video, det glæder jeg mig til .-)

Først MissWonder’s Beat it …De bliver tre uger i morgen, men ham her er en BASSE, som forlængst har passeret de 400 gram - To af de andre ligger osse og vipper på omkring 400 gram, jeg er sikker på, det bliver nogle store briter, men det ligger nok til familien, deres farfar vejede som fertil 8 kilo, jeg tør slet ikke gætte på hvad han vejer i dag som kastrat .-)

Ham Beat it, er bare den dovneste killing, han rører sig ikke mere end højst nødvendigt, men der går ikke langt tid imellem han skriger på mors mælkebar :slight_smile:

Og hende her er MissWonder’s Billie Jean, hun er noget af det blideste som findes - Spinder himmelhøjt så snart hun er i hænder

MissWonder’s Butterflies …Hende ønsker jeg MEGET er en A-pige, hvis det viser sig at være tilfældet, så tror jeg næppe hun rejser hjemmefra …Hun er en lidt forsigtig pige, som klynker på den sødeste måde - Hendes lyde minder meget om fugle-pip, så hvis hun bliver her, vil hun i daglig tale blive kaldt Birdie :slight_smile:

MissWonder’s Dirty Diana …Hun er noget af det frækkeste, man kan se på hende at hun er fyldt med spilopper, og hun er den som er mest fremme i skoene …De andre ved aldrig hvornår hun sætter et kluntet angreb ind .-)

Rosinen i pølseenden, er vores charmetrold MissWonders Heartbreaker …Jøsses hvor er den missedreng altså dejlig, han smelter i sandhed hjerter :slight_smile: - Desværre yder dette billede ham ikke retfærdighed :-/.

De er bare så runde - robuste og fine. Jeg er vild med dem alle. Jeg har lige sat kuldet på BB klubbens side …Jeg kunne næsten ikke få mig selv til det, så nu venter jeg lige lidt med at sætte dem på killingelisten og racekattens hjemmeside.

Hold da op, hvor er de skønne, Alice. En skam de ikke er fladsnuder:tihi:

Der er nu noget specielt ved sølvkatte :inlove:

Du godeste :wehuu: hvor er de smukke :wehuu:

[QUOTE=Gitte;220934]Hold da op, hvor er de skønne, Alice. En skam de ikke er fladsnuder:tihi:

Der er nu noget specielt ved sølvkatte :inlove:[/QUOTE]

Næsten fladsnudet Gitte …Nogen mener mine briter er for typede - Jeg selv elsker den bamsede look :slight_smile:

Tusind tak Mona …Og nu er de snart så store at de er ved at være sjove .-)

Jeg skal ikke gøre mig klog på “din” race - men smukke er de. :inlove:

Åh altså, hvis ikke varmen får en til at smelte, så gør disse billeder det så afgjort.

:sveder::sveder::sveder:

Hvor er de altså bare skønne alle 5

:hjertetildig::hjertetildig::hjertetildig:

:savle: :savle: :savle: :savle:hold op de er super lækre:savle: :savle: :savle:

Sikke nogle runde, dejlige sølvkugler MUMS:wehuu:

Ahhh… Bliver jo helt salig af at kigge på de små lækre Bamse!!

Iiiiiiiiiiiiiiih… Ohhhhhhhhhhhhh… Ahhhhhhhhhhhhhh…

Jeg ELSKER brite børn!! :knuser: :wehuu: :wehuu: For fanden hvor ER de bare så DEJLIGE… :inlove: :inlove: :inlove:

Glæææææder mig til du får dit nye kamera - Rigtigt nok at billederne kunne være bedre… Men skidt, det hjælper at de er SÅ lækre alligevel. Hvordan ser de så ikke ud med nogle super billeder? :høhø: :wehuu:

De er dog fantastiske vidunderlige… Gal hvor er de kære…

[quote=DK*DeLaCour;221017]Iiiiiiiiiiiiiiih… Ohhhhhhhhhhhhh… Ahhhhhhhhhhhhhh…

Jeg ELSKER brite børn!! :knuser: :wehuu: :wehuu: For fanden hvor ER de bare så DEJLIGE… :inlove: :inlove: :inlove:

Glæææææder mig til du får dit nye kamera - Rigtigt nok at billederne kunne være bedre… Men skidt, det hjælper at de er SÅ lækre alligevel. Hvordan ser de så ikke ud med nogle super billeder? :høhø: :wehuu:[/quote]

Dem skal vi nok ikke kigge på - er alvorligt bange for, at det vil gå ud over synet!

-what-what-what-what-what

Hej Alice
Hvor er de bare dejlige alle sammen… :wehuu:Send bare en kuvert fuld herop :tak:

Butterflies…:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: mage til smuk misling har jeg sjældent set. Jeg håber og krydser for hun er A.

De andre er også skønne og nuttede :hjerte:

[QUOTE=Eva;220963]Åh altså, hvis ikke varmen får en til at smelte, så gør disse billeder det så afgjort.

:sveder::sveder::sveder:

Hvor er de altså bare skønne alle 5

:hjertetildig::hjertetildig::hjertetildig:[/QUOTE]

Tusind tak Eva .-)

[QUOTE=SineGry;220974]:savle: :savle: :savle: :savle:hold op de er super lækre:savle: :savle: :savle:

Sikke nogle runde, dejlige sølvkugler MUMS:wehuu:[/QUOTE]

Tusind tak Sine :slight_smile:

De er godt nok kuglerunde :slight_smile: …Lige nu har de blå den sjoveste lodne pels - Sjov der er den forskel mellem sort og blå .-)

Tusind tak Laina :slight_smile: …Ne er de ved at ha’ den alder hvor de er sjove .-)

[QUOTE=DK*DeLaCour;221017]Iiiiiiiiiiiiiiih… Ohhhhhhhhhhhhh… Ahhhhhhhhhhhhhh…

Jeg ELSKER brite børn!! :knuser: :wehuu: :wehuu: For fanden hvor ER de bare så DEJLIGE… :inlove: :inlove: :inlove:

Glæææææder mig til du får dit nye kamera - Rigtigt nok at billederne kunne være bedre… Men skidt, det hjælper at de er SÅ lækre alligevel. Hvordan ser de så ikke ud med nogle super billeder? :høhø: :wehuu:[/QUOTE]

Tusind tak :slight_smile: …Jeg glæder mig osse til mit camera kommer - Det andet er altså for avanceret til mig, jo mere jeg prøver jo dårligere bliver billederne :slight_smile:

Og med det nye camera, kan jeg optage små videoer …Det glæder mig :-). Sidst jeg havde kuld optog vi hver uge en lille video, så de kommende ‘slaver’ kunne følge med i deres udvikling - Det vakte begejstring :slight_smile:

Tusind tak …Som du ved, så er der noget aldeles nuttet over brite-børn :slight_smile:

[QUOTE=Britt Hammershøi;221231]Hej Alice
Hvor er de bare dejlige alle sammen… :wehuu:Send bare en kuvert fuld herop :tak:[/QUOTE]

Tusind tak Britt :-)…Har du ingen britebørn pt ???