Jægeren Sigga

Har godt nok lige postet et enkelt billede i konkurrencetråden, men denne begivenhed kræver sin egen tråd. Sigga har FANGET EN MUS!!!

Hun har de sidste 10 dage fået lov at tage friløbsture ved mine forældres sommerhuse ( ja, jeg ved det er en risiko, men det var et bevidst valg - der er 5 km til nærmeste vej og hun har travet området tyndt i sele de sidste 4 år. Hjemme på Fyn bliver det igen i kattesikret indhegning).

Hun har nydt det og taget udeture af en halv til en hel times varighed, inden hun har bedt om at komme ind. Her til morgen skete det så - det vi havde gået og joket med. Sigga kommer ind med en spidsmus i munden! Min dygtige kat er en rigtig kat! Og her er så dokumentationen:

24 Synes om

Dygtige Sigga… og stolt :blush:

Meget! Men vist også lidt overrasket selv :tihi:

1 Synes om

Dygtige jæger :heart_eyes: men spiste hun den og slog hun den ihjel?
Eller er hun bare sadist som mine :grin:

Katte spiser helst ikke spidsmus :wink:

2 Synes om

Dygtig kat! :ok:

De spiser så godt som aldrig spidsmus - nå, kan se at @Katho var hurtigere end mig… :wink:

1 Synes om

Dygtig misser :grin:

1 Synes om

Hvor pragtfuldt for Sigga at nyde udelivet. :heart_eyes:

1 Synes om

Det er naturligt for en kat at løbe frit, og se nu så stor fornøjelse hun har af det! Ingen forargelse herfra, tværtimod - hun gør jo alt det vorherre havde tiltænkt katte skulle gøre. Ja, der er en risiko - men fornøjelsen overstråler vist langt risikoen her :slight_smile:
VH
Susanne

5 Synes om

Jeg tror ikke hun spiste den - selvom jeg ikke er sikker på, hun ved, at katte helst ikke spiser spidsmus. Jeg tror hun bare den ud i et buskads, og hvad der skete der, ved jeg ikke. (Det eneste jeg er sikker på, er at hun ikke fik chancen for st bære den ind i huset igen!

3 Synes om

Ih, hvor er hun dygtig. :thumbup:

1 Synes om

Hvor er hun dygtig :smile:

1 Synes om