Jagten på det farlige dyr

-høhø

Nunuu har fået lov til at komme ud og han har fundet et dyr som er virkelig farlig

Heldigvis er Nunuu en modig misser der tør se dette farlige dyr i øjnene og faktisk også lykkedes at spise det -høhø

-LOL-LOL…ja det er sørme et FARLIGT udyr…dygtig og modig dræbermisser, sådan at ordne det farlige dyr, så mor kan bevæge sig rundt uden frygt:rock::wehuu:

Ajii hvor er han altså modig… godt han kunne overmanne den…

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
hvor er han bare god:thumbup:

-what hjæælp en kop, en kop en edderkop :tihi:
Dyygtig Nunuu sådan at kunne klare sådan en grim kop :thumbup:
Jeg var besvimet istedet :ups:

Nåårh -tihi Han er da for sej -lovelove

:blegne::blegne::blegne:

Hold da op - han er godt nok en moooodig dreng.

Herlige billeder af ham og koppen

:wehuu:

Puuuhh en grimmer en, håber søde Nunuu bankede den -høhø

Han er godt nok noget af en killer -høhø

Så fik han frisk steg den moskitodræber…hehe…edderkoppen ser nu ikke særlig appetitlig ud.

Man skal jo starte et sted… og Vimmer siger, at det er fint at starte med edderkopper og så arbejde sig opefter -høhø

hihi, sikke en modig misser:tihi:

Dygtig og modig på samme tid.
Godt gået misser, ned med alle edderkopper.:slight_smile:
Knus Elin

…han ser da ud til at være modigere end mig :ups:

-LOL-LOL-LOL Sikke et vilddyr du lever sammen med Birthe, godt vi skal være hos mig på fredag og ikke hos dig-what tror slet ikke jeg tør møde Nunuu:uha:-surrender

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Store, bløde potedask fra Gia!
Og madmor istemmer: " Det er skønt at have persere - det er skønt at have persere!"

Her har vi ikke edderkopper, men div. små-insekter, der ikke har en chance mod den regerende kejserindes store, lange pote-tuffer!
Her har man nemlig snesko, lange snesko, som på bagpoterne vender både for- og bagud :ok:
Hep hep Nunuu - dejligt, at du kan beskytte madmor mod de grimme kræ!:thumbup:

PS - Hmmmm, mon ikke en vis dame i Rødovre, med en gedigen edderkoppefobi, skulle se at få sig en vis perser til huse = problem solved :ok: