Jagtsæsonen er gået ind

i hvert fald herhjemme…

Toulouse er bare fuld af ballde, for ikke at tale om Katelin… :S
Hun får da nok lige bøllebank af den lille mand :muhaha:

Han er i hvert fald tidligt ude, med jagt af piger, han kommer spænende med høj haleføring, gennem stuen lige i poterne på Katelin, og jeg siger jer, de krumspring de to kan lave når de leger ser så sjove ud :klapper:

Det er helt klart bedre underholdning end det der er i fjernsynet

Hahaa… Jeg havde tænkt mig at lave en tråd idag med nøjagtig samme emne som dig…

Dog ser jagtsæsonen anderledes ud herhjemme… Der kan f.eks gå timevis hvor jeg ikke ser Teddy, han er ude på jagt nemlig… På jagt på mit mikro badeværelse efter SØLVFISK…!! Nøøj…! Og jeg skal ikke forstyrre ham nej da, så skræmmer jeg byttet væk… :høhø:

Barky - uha, sådan nogle har vi ikke mere, tror kattene har skræmt dem væk…
Men ret har han, kommer du og forstyrre flygter de jo…

Sparta jager fugle! Springer op og ned af ruden når hun ser dem. Men for det meste er det karamel papir der jages her :smiley:

Hihi :tihi:

Jeg kan også godt så småt begynde at fornemme, at foråret er på vej… min kat har villet mere ud idag, end han sammenlagt har været hele vinteren. Tæt på i hvert fald :smiley: Vi byder i hvert fald plusgraderne hjerteligt velkommen, her den første dag i marts, og krydser fingre for, at de er kommet for at blive :kryds:

Og nu tror jeg da vist ballademageren vil ud igen… :love2: Og så er det første han gør at rulle sig på fliserne ude på terassen :slight_smile:

[QUOTE=Tine M;556989]Hihi :tihi:
Jeg kan også godt så småt begynde at fornemme, at foråret er på vej… min kat har villet mere ud idag, end han sammenlagt har været hele vinteren. Tæt på i hvert fald :smiley: Vi byder i hvert fald plusgraderne hjerteligt velkommen, her den første dag i marts, og krydser fingre for, at de er kommet for at blive :kryds:
Og nu tror jeg da vist ballademageren vil ud igen… :love2: Og så er det første han gør at rulle sig på fliserne ude på terassen :)[/QUOTE]

Snehvides tur med mig i snor varede 40 minutter i dag. Hun skulle bare rundt og se hele nabolaget, og det var da først, da hun mødte en lille hund, at hun ville hjem - ellers havde vi nok gået derude endnu… :slight_smile:

Kender det godt herhjemme fra :slight_smile:

Fuglene udenfor vinduet bliver også holdt specelt godt øje med :slight_smile:

Ja fåråret har sat ind mener de der kræ.

Så de vil UD…

Og det kommer de så. Sidder i løbegården i timevis, får dårlig mave … men vil de blive inde, vente på varmen?

Nix, de vil nemlig UD…

Og så er det så hvorfor i alverden det er så atraktivt… men det må være lyset og solens stråler :slight_smile:

Hvorfor får de dårlig mave af at sidde ud i løbegården? :slight_smile: