Jaguar Cat

Der er kommet et nyt tørfoder på markedet, et dansk produceret af fra firmaet Essential Foods som er bliver drevet af samme mand som i sin tid startede Olivers.

Foderet ser spændende ud, og deklarationen lyder som et firma der har lyttet lidt til kattefolket omkring hvordan foderet helst skal sammensættes.

Er der nogen herinde som allerede har prøvet foderet af ?

Link til foderet: ESSENTIAL the JAGUAR 3kg - TIL KATTEN - Shop | Hundefoder | Essential Foods

Det lyder faktisk som noget rigtig godt foder. Jeg har lige skrevet og forespurgt om jeg kan købe en prøve.

Maxizoo kører lige nu et tilbud i deres webshop og desværre ikke i butikken, men 3 kg for 199,-

Tak Mus, men mon kan købe det i små potioner - Husk det er briter jeg har, som absolut ikke er pjattet med noget nyt og ukendt :slight_smile:

3kg er vist mindste pose man kan få, og jeg ved at PitStop for Pets også sælger 12 kg. Ser ikke ud til at der er de der 400 grams prøveposer.

Hvorfor ikke købe i deres egen webshop:? Kattemad og kattefoder med ingredienser af højeste kvalitet

Looooool …Ja hvorfor gør jeg ikke det, og man kan endda købe en prøvepose - Tak for du åbnede mine øjne :slight_smile:

Jeg har købt 12 kg hos pit stop for PETs, det er så 4 x 3 kg.

Og og kattene kan godt lide det. Dog syntes jeg kroketterne er lidt små til mine NFOer :slight_smile:

Det foder fortalte én af mine veninder mig om for…en 3 ugers tid.

Hun bruger det til sine 3 huskatte, de 2 af dem havde noget bøvl med RC…maven gik i udu. :-(…men det nye foder giver ikke problemer. :slight_smile:

Jeg er meget spændt på hvordan mine vil trives med det, har netop fået mine 12 kg som er som Sismocat skriver 4 x 3kg poser. Har slet ikke åbnet for poserne endnu, men er spændt på både at se men også lugte til det for jeg synes ofte at hvis det lugter som virkelig fabrikeret så gider mine katte det ikek så godt :slight_smile:

Hmmmm. Jeg synes at det er “overkill” at kræve 49kr i levering for en prøvepakke på 100g! :thumbdown:

:yikes: :yikes:

Og det synes jeg også !!

Så kan det vist bedre betale sig at prøve 3 kg :høhø: