Jah... her er jeg så

Hej med jer.
Så fandt jeg alligevel vejen herind.
jeg er en ung kvinde årgang 64, HELT tosset med dyr.

Jeg har endnu ikke mulighed for at vise min misser frem for jer, for hun er kun lidt over en uge-upssa, og jeg synes det er for tidligt at rende og tage billeder af hende.

Endnu bor hun hjemme ved min datter, som er den lykkelige ejer af hendes mor, Mathilde. mathilde er nemlig blevet mor til 4 dejlige bebser-forelsket… 3 piger og 1 dreng. Og lige netop i det kuld er den skønneste sølvgrå missepige, med en creme hat, hun skal blive min. Hun hedder LilleLiv…-tihi

Nå, men i forvejen har jeg to dejlige drengehunde: Kong Nemo af Falde samt Prins Alladin. Nemo er en blandning mellem en pekingneser og en løwen, Alladin en lille chihuahuadreng.
Jeg elsker mine dyr og de er simpelthen så forkælde og jeg glæder mig bare sådan til at LilleLiv osse kan blive en del af forkælelsen -thumbs

Ud over mine dyr har jeg en dejlig familie, bestående af mand, 4 voksne børn, samt et barnebarn mathias, og sandelig er der nu igen et nyt lille barnebarn på vej…

Vi bor ved Løgstør, på en gård og her er masser af plads til at vi allesammen kan boltre os som vi vil her… Og det gør vi så sandelig osse…:smiley:

Af fritidsinteresser, ja der står mine dyr samt min familie på delt førsteplads. Derudover bruger jeg en masse tid på håndarbjde. jeg elsker at strikke og sy, og pt er det lille Alladin der har måtte lægge krop til min kreationer, da han er en lille forfrossen en. Men bare rolig… han elsker sine trøjer…:slight_smile:

Ja… ud over det ved jeg faktiskt ikke hvad jeg skal skrive om mig selv:? Men bare spørg løs hvi der er noget i vil vide…

Hej og velkommen til :smiley:

-velkommenherind til de gale:D

-velkommen til

Tusinde tak…

Denne gang vil jeg lige begynde med at kikke mig rundt omkring… :O)

Stort velkommen :slight_smile:

hejsa :slight_smile:

mange tak for den fine beskrivelse - hvor lyder det bare hygsomt hjemme ved jer :slight_smile:

dejligt at du kunne finde herind til de gale… vi glæder os til at se dig i trådene og få mange hyggetimer sammen

-hop

-kramer
MIss T

-velkommen

-velkommen skal det også lyde her fra.

Hej MonaLisa -velkommen

Håber du kommer til at nyde os kattegale

Hej og velkommen til…

glæder mig til at høre mere fra dig

Hej og -velkommen til.

Hejsa

Hjerteligt velkommen. Sikke en dejlig varm beskrivelse af dig selv.

Men, hvad hedder du??

Håber du bliver glad for at være her og jeg ser frem til at se dig i trådene og chatten.

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Bedre sent end aldrig -tihi

Du skal selvfølgelig også have et stort velkommen fra mig -velkommen

Håber du kommer til at trives, og at du vil få en masse gode debatter herinde :slight_smile:

Hjertelig velkommen -wehuu

Mange gode hilsner
Mona

Også et stort velkommen fra mig. Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde.

Jeg håber også at vi får lille Alladin at se i diverse hjemmestrikkede outfit…bare rolig…jeg ved det er en hund, men ikke den første på kattegale, så også velkommen til ham

Hej og-velkommen

Åhh total idyllisk beskrevet -forelsket Lyder dejligt med alle jeres dyr på gården. :slight_smile: Velkommen til glæder mig til at lære dig bedre at kende i trådene -thumbs