Jamen, jeg HAR katte!

Selv om de er lidt generte… :slight_smile:

Her har lille Missemor generobret sin lænestol efter der var kommet ro på…

og her har hun fået lidt assistance af brormand til at generobre sengen:

Hygiejnen skal være i top, og med et korpus på 12 kg kan det godt tage lidt tid:

Marinas pølle med baldrian blev flittigt brugt:

Missemor hævdede sin førstefødselsret og legede først:

Åhhh, den er dejlig:

Melix gad nu også godt at prøve…

Men må pænt vente…

Og vente…

… og vente…

Og SÅ… ENDELIG!!

Hæ hæ hæ … nu er den MIN!!

Men gosh, hvor bliver man da træt oven på sådan en gang baldrian… ZZzzzz

:hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke da et par dejlige jyllandske pelse…

:wehuu:

Herlig billeder …

ville lige sige jeg har rørt ved dem begge:p da jeg var oppe for at lave mad til nord jydetræf .

Sikke da et par dejlige jyllandske pelse…

:wehuu:[/quote]

Nemlig… et par vaskeægte uldjyder!! Nå ja, bortset fra, at de tilbragte de første fem år af deres liv i Kjøwenhawn, så vi måtte tale rigsdansk til dem det første halve år… :høhø:

Tak for nogle skønne billeder og tekster :høhø:

hvor er de bare skønne, jeg hørte dem godt i lørdags, så jo du har da katte og det ser da ud til at de er kommet sig ovenpå lørdagens tumult.
underligt at de er vilde med den stinkpølle, for den duftede altså ikke rart ihvertfald ikke for en menneske-næse:høhø:

Vidunderlige bamsekatte:). Mille og Laban syntes ikke deres baldrianpølse er spændende længere:(. Da de fik den gik de HELT i selvsving. Det kan Anne og Louise skrive under på. Nu vader de bare forbi den…

Herlige billeder og tekst…
Dejlig at de er kommet sig fra lørdagens invation…

Ork, mine snaskede i den inden jeg tog på arbejde, og så fik den lige en tur mere, da jeg kom hjem… den er aldeles våd og væmmelig lige nu :høhø: :høhø:

Jeg beklager, at de ikke syntes om, at Regitze og jeg havde indtaget deres fine seng lørdag nat.
Jeg kan godt forstå, at Melix skyndte sig ud igen.

Der lå 2 sjællændere med sjællandsk god-nat hår. :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;280383]Jeg beklager, at de ikke syntes om, at Regitze og jeg havde indtaget deres fine seng lørdag nat.
Jeg kan godt forstå, at Melix skyndte sig ud igen.

Der lå 2 sjællænere med sjællandsk god-nat hår. :)[/quote]

-LOL

[quote=Mona Jensen;280383]Jeg beklager, at de ikke syntes om, at Regitze og jeg havde indtaget deres fine seng lørdag nat.
Jeg kan godt forstå, at Melix skyndte sig ud igen.

Der lå 2 sjællænere med sjællandsk god-nat hår. :)[/quote]

Uldjydehår er åbenbart ikke så skræmmende:p

[quote=Mona Jensen;280383]Jeg beklager, at de ikke syntes om, at Regitze og jeg havde indtaget deres fine seng lørdag nat.
Jeg kan godt forstå, at Melix skyndte sig ud igen.

Der lå 2 sjællænere med sjællandsk god-nat hår. :)[/quote]

Ja, og tænk, hvis du også snorkede, Mona :høhø:

Og der er iøvrigt ikke noget at sige til at de var skræmte de stakkels kræ. De øboere kævler jo løs. Vi jyder fik jo ikke et ord indført!!!:fløjte:

Tjooo, jeg mindes nu svagt, at du trods alt fik tilkæmpet dig lidt taletid… :høhø: :høhø:

Tilkæmpet. TILKÆMPET!!! Og det var en lang sej og hård kamp… og forgæves!!!

MEN… vi mangler en update på jeres huskøbsplaner…!!! Hvordan står det til med det??

Tilstandsrapporten er klar og vi ud og se huset igen på fredag:)

Super!! :ok: + :kryds: + :kryds:

[quote=Mona Jensen;280383]Jeg beklager, at de ikke syntes om, at Regitze og jeg havde indtaget deres fine seng lørdag nat.
Jeg kan godt forstå, at Melix skyndte sig ud igen.

Der lå 2 sjællændere med sjællandsk god-nat hår. :)[/quote]

:uha::uha: sjællander med god-nat hår sådan nogen er da også tæmlige skræmmende:blegne::blegne::blegne:

Her hjemme har vi heldigvis kun nordjysk god-nat hår så her kan missen sagtens komme og putte :smiley:

Melix og Missemor er super søde :hjerte::hjerte: