Januar billeder af andet end katte

Så er der cookies til stewarder og det arbejdende folk på Hørning udstillingen. Hvad der dog står i jobbeskrivelsen, når man får jobbet som hovedklubformand :tihi: Efter billedet blev taget er der løbet 2 plader mere på produktionslisten :rock:

[QUOTE=Susanne W;1301738]Så er der cookies til stewarder og det arbejdende folk på Hørning udstillingen. Hvad der dog står i jobbeskrivelsen, når man får jobbet som hovedklubformand :tihi: Efter billedet blev taget er der løbet 2 plader mere på produktionslisten :rock:
[/QUOTE]

Hvad nu hvis man kun skal hjælpe til sceneshow + sidde i indgangen lørdag, men gå steward søndag? Er man så stadig en del af det arbejde folk? :smiley:

Søndag er man helt sikker på at få en cookie sammen med sin frokostsandwich :slight_smile: Jeg har dog ikke helt tal på hvor mange der er til overs til at dele ud af derudover, men det lille job tørrer vi af på Anette :slight_smile:
VH
Susanne

Du ser i øvrigt herre godt ud på billedet - både make-up, hår og øjenbryn er tiptop :slight_smile:

[QUOTE=Eva K;1301741]Du ser i øvrigt herre godt ud på billedet - både make-up, hår og øjenbryn er tiptop :)[/QUOTE]Jeg nåede lige at vride en tid ind hos Anne-Grethe, og det var dæleme tiltrængt - nu mangler jeg kun at vaske kat :høhø: (Og vride nogle pølsehapser og andre småting sammen imorgen tidligt, men den tid, den sorg!)

Inspireret af Susanne :tihi:

Inspireret af Pia :tihi:

Mit lille hjerte smelter <3

skal vi fortsætte i denne månedstråd fremfor at lave en ny …?

kokken og råen er hurtige på aftrækkereren …de var begge ved fadet før jeg nåede ind …

sku’ egentlig have taget nogle portrætter, men prøvede lige ved foderbrættet først …sååå

Hvor er det godt taget - jeg er ingen ekspert i rovfugle, men prøver alligevel et gæt :tihi:

Tårnfalk?

nah…det er vist kun en musvåge, men hvor halen er ved jeg ikke…kan ikke finde noget om fældningstider…men det burde ikke være nu…unge fra sidste år måske ?

nå men …
gik ud fordi lyset var godt, og for at se om tårnfalken dukkede op …nope …men der var da lidt andet …dompap, musvåge, blåmejser og en sortmejse

Clara og Gustav har fået en ny pony i dag :slight_smile:
Rose hedder hun :hjerte:
Buller, som har gået alene et stykke tid blev så glad for sin nye veninde at han pludselig fik 5 ben :tihi:

Mon ikke det er på tide at lave en februar-tråd? :slight_smile:

Jo, jeg har lavet en nu. :slight_smile: