Januar tanker 2021

Vi har købt sådan en rutschebane i skum med betræk over til Birk, som idioten Muffe har fået den idé at ville hvæsse klør i.

Vi har længe haft en Ikea madras i samme materiale, som ikke var spændende, og derfor turde vi købe den pisse dyre rutchebane. Nu er der så klomærker i den :face_with_symbols_over_mouth:

1 Synes om

Terrorister :wink:

Måske kunne han bedre lide farverne på den nye, eller den gamle, alt efter hvorfor han kradsede i den. Men øv, den fine rutschebane. :sur:

Den er akkurat lige så behagelig at sidde/ligge i, som den ser ud til. Sjældent har jeg da siddet så godt i en sofa :thumbup:

10 Synes om

Sidder med et selvtilfreds smil …
Kattebakkerne har trængt til afvaskning og (især) frisk grus i dagevis, men overskudet har ikke været til andet en den daglige runde med grusskeen :woozy_face:
Men nu er de alle vasket i bund og fyldt til bristepunktet af grus … og nu jeg var i gang med at lave noget, gjorde jeg også ekstra rent omkring deres spisesteder :ok:
Man kunne fristes til at sige, de er blevet serviceret i hoved og r*v

15 Synes om

Hust at stemme.

uge-1-det-var-ikke-mig

2 Synes om

Jeg er ved at blive vanvittig, sidder i toget på vej hjem

Personen bag mig snakker længe og højlydt i tlf
Det gør personen foran også
Og ham på den anden side af gangen er tlf-passer for et eller andet steakhouse, så hans tlf ringer hele tiden med bestillinger, og når han ikke rager telefonen deltager han i et online møde med -2-3 andre- det er via højtaler så hele kupéen kan høre hvad de snakker om. Kæft hvor er jeg træt af at jeg ikke fik bestilt billet i en stillekupe!
:tired_face::exploding_head:

6 Synes om

Jeg hader sådan noget!! :frowning:

Jeg er helt med på at man i ny og næ lige må snuppe en kort samtale når man er undervejs. Men folk er jo hæmningsløse. Af en eller anden årsag er det meget værre at lytte til telefonsamtaler, end hvis to passagerer snakker sammen. :confused:

Jeg plejer at tage hørebøffer på, og overdøve larmen med selvvalgt larm. Det er heller ikke altid det jeg mest har lyst til, men det er trods alt bedre. :slight_smile:

4 Synes om

Nu må den sne gerne snart gå væk! Kattene gider ikke ud i det, så de går rundt som løver i et bur og prikker til hinanden :dokdok:

1 Synes om

Smid dem ud og sig tough luck :hoho:

4 Synes om

Men husk at skynde dig ind og lukke døren… :wink:

PostNord er virkelig alternativt begavede nogle gange :frowning:

I går fik jeg mail om, at min pakke fra Zooplus var på vej og ville blive leveret i løbet af dagen. Mindre end en halv time senere fik jeg ny mail om, at min pakke ville blive forsinket og på deres track & trace fremgik det, at min adresse var ufuldstændig. Jeg har kun fået pakker fra Zooplus til den adresse i noget, der ligner 10 år, så mon ikke, der står det samme som der plejer?

I dag er min adresse på magisk vis blevet fuldstændig og pakken er leveret. Det er trods alt det vigtigste, men alligevel :crazy_face:

7 Synes om

Tjoooe… fejl sker jo, såvel manuelle som IT baserede - men uanset årsag, har de jo fået rettet op på den, og du fik leverancen på det forventede tidspunkt, så jeg tænker da, at de egentlig de har håndteret det helt OK…? :thinking: :wink:

2 Synes om

Rent faktisk fik jeg pakken én dag senere end de oprindeligt havde lovet mig, fordi “nogen” ikke kunne læse min adresse første gang, så jeg ved ikke helt, hvordan du kan få det til, at jeg fik den på det forventede tidspunkt?

For øvrigt stod min adresse (naturligvis) fuldstændigt korrekt på pakken, ligesom den plejer.

Beklager, så misforstod jeg, læste det som at den alligevel var leveret på den lovede dag - som skrevet, fejl sker jo… :sunglasses:

1 Synes om

Absolut, og nogen laver mange fejl, og nogen laver få fejl. PostNord hører IMO i den første kategori :hoho:

Retfærdigvis skal det siges, at der må være store forskelle på fejlraten fra område til område; vi benytter PostNord i størst mulige udstrækning, og oplever så godt som aldrig fejl eller forsinkelser… :+1:

3 Synes om

GLS er en dårlig idé ved Gilleleje :tihi:

Jeg har sendt den samme pakke to gange, og begge gange har de smidt den væk. Den første gang fandt de den, men denne gang venter jeg bare på, erstatningen kommer på min konto.

Uhh… vores hus er bare en gave der bliver ved med at give - til håndværkerne.
Nu utæthed i skjulte rør til badeværelset :persevere:
Heldigvis er der kun et par meter fra tilkoblingen til fyret og ud til brusenichen, så det er ikke hele huset det skal endevendes, men kunne nu godt have været det foruden. :confused:

2 Synes om

Jeg håber jeres forsikring kan hjælpe jer

1 Synes om