Jeg blir skruk

Arj… hvor blir jeg dog skruk af at se alle de hittemisser i finder :slight_smile: Det er lige før jeg nupper en eller to. hehe…

Savner godt nok at have kat… :ked:

Ej, jeg kan bare næsten heller ikke holde det ud!!! Og jeg har endda to katte der trisser rundt her hjemme!!

jeg har det lige sådan og jeg har jo 2 slemlinger i forvejen, det er osse en af grundene til at jeg ikke rigtig ka få mig taget sammen til et besøg på tingskoven(dyreinternatet i århus) for jeg vil bare ha dem allesammen med hjem og skulle der lige være en ekstrem nuser sag imellem, så er det ikke sikkert jeg ka holde mig i skindet og vise jeg har ryggrad:p

Ja jeg ville også ønske at man kunne redde allesammen og give dem et fantastisk hjem med masser af opmærksomhed og samtidig have deres helbred for øje, men det bliver sværere og sværere jo flere man får og jeg vil jo heller ikke sylte nogen :frowning: Æv hvis bare man kunne det hele :ked:

He he - har du rygrad Johnny??? :stuck_out_tongue:

Jeg syntes så at alle killinger er dejlige uanset herkomst, men selvfølgelig er det da svært at vide at nogen ikke har et sted at være :ked:

Jeg bliver ikke skruk, når jeg læser om dem.
Jeg bliver bare så harm over den måde folk behandler deres dyr på, så det ender med alle de hittekillinger.

[quote=Vivi_Fletcher;224191]Jeg bliver ikke skruk, når jeg læser om dem.
Jeg bliver bare så harm over den måde folk behandler deres dyr på, så det ender med alle de hittekillinger.[/quote]

Det er selfølgelig heller ikke den måde ment :slight_smile: Det er generelt alle killinger jeg ser, men nu var det lige hittekillingerne der var mest oppe og vende :slight_smile:

Jamen jeg ved udmærket, hvad du mente :slight_smile:

Man kan nemt få lyst til sådan en lille killing når man ser alle de dejlige billeder og ved at de små pus mangler hjem.
Der har da også være op til flere gange hvor jeg har haft lyst til at springe til og få en lille mis mere.

jeg har det lige som Vivi - jeg bliver RIGTIG vred over det…

jeg har målet fyldt hjemme så jeg kan ikke tage flere, men det er meget hårdt at se på…