hvad siger du Anika - vil du være med i en killingekælepatrulje selv om det ikke lige afhjælper problematikken med Hulks nye legekammerat…
jo - så er man stakkels… for ikke alene skal man lytte til en kæreste er taler “fornuft” hvilket er det SIDSTE man har brug for når man brændende ønsker sig noget - man kan også godt SELV se økonomien måske ikke er til det… det er dobbelt op på nederen for Anika der lider af INOMC… og så er man altså stakkels.,.
når man kun har 2 katte så er det nok lidt mere åbenlyst end når man har 10 gange så mange…
jeg har også 2 - får en til om alt for lang tid… og så har jeg 3 - og jeg er HELT sikker på at jeg drømmer om en til når jeg får ham… men PP har nedlagt forbud selv om vi har både plads og penge til det… jeg synes allerede jeg er stakkels… så jeg kan godt følge Anika…
hvad siger du Anika - vil du være med i en killingekælepatruljen selv om det ikke lige afhjælper problematikken med Hulks nye legekammerat…
jo - så er man stakkels… for ikke alene skal man lytte til en kæreste er taler “fornuft” hvilket er det SIDSTE man har brug for når man brændende ønsker sig noget - man kan også godt SELV se økonomien måske ikke er til det… det er dobbelt op på nederen for Anika der lider af INOMC… og så er man altså stakkels.,.
når man kun har 2 katte så er det nok lidt mere åbenlyst end når man har 10 gange så mange…
jeg har også 2 - får en til om alt for lang tid… og så har jeg 3 - og jeg er HELT sikker på at jeg drømmer om en til når jeg får ham… men PP har nedlagt forbud selv om vi har både plads og penge til det… jeg synes allerede jeg er stakkels… så jeg kan godt følge Anika…[/quote:32lif8p9]
jeg er med i killingekælepatruljen den er helt 100%. jeg føler jo lidt selv at vi har råd tilo det. det eneste vi ikke har råd til er at bruge 4000-5500 på lige præcis den katterace vi gerne vi have. så er der mange der siger, hvorfor ikke bare en huskat ? fordi vi gerne vil have den ser sådan ud, som den race vi er faldet for. for mig er stamtavlen næstem ligegyldig, men den er et bevis på det er den kat vi gerne ville have. ellers kan folk bilde mig ind det er en ægte, bare uden stamtavle, og så ligner den måske slet ikke den race når den er vokset.
jeg er på - min opdrætter bor helt nede på falster og der er ganske enkelt for langt til at jeg kan tage turen hele tiden - så jeg melder mig gerne til killingekæleudrykningspatruljen for jeg har et slemt slemt anfald af katteritis… jeg MÅ bare klappe katte hele tiden og mine er ved at være liiiiiiiiidt pelsløse… og de skal være i fin stand til Helsinge så er nødt til at give dem en lille pause[/quote:ym4amrq6]
Skønt - du er optaget i killingekælepatruljen. Er det ikke det, der populært hedder en “win-win-situation”? Opdrætteren får hvilet armene, vi får kælet killinger - og vi skal nok selv tage kage med til kaffen.
-hop[/quote:ym4amrq6]
Super god ide… jeg ville med glæde ringe til jer, og bestille jer til 2 gange om ugen i et par timer pr gang…
Waaauuw - kan I ikke lige se det for jer: En killingekæleudrykningspatrulje med en reklame i den bedste sendetid: Tryk 21 20 19 18 - og jeg kommer og klapper katten -høhø
Når den “stakkels” opdrætter er blevet træt i armene af at kæle, så rykker mit korps af frivillige killingekælere ud. (Har to tvillingepiger på 12 år, der også er angrebet af katteritis og INOMC (sidste i svært udbrud), så vi er allerede tre i korpset )
Det er nok også en langt bedre ide at lave sådan en killingekælepatrulje, end at skulle undskylde sig med at købe 23 kg kattefoder hos sin opdrætter, hver gang det klør i “killingecenteret” -kramer [smilie=hate-bravo.gif] -wehu[/quote]
Hvaaaa ku jeg være formand for jyllands kredsen`?? G
jeg er på - min opdrætter bor helt nede på falster og der er ganske enkelt for langt til at jeg kan tage turen hele tiden - så jeg melder mig gerne til killingekæleudrykningspatruljen for jeg har et slemt slemt anfald af katteritis… jeg MÅ bare klappe katte hele tiden og mine er ved at være liiiiiiiiidt pelsløse… og de skal være i fin stand til Helsinge så er nødt til at give dem en lille pause[/quote:1pit7xuh]
Du får lige en røffel… HELT NEDE PÅ FALSTER… er du KLAR OVER hvor langt der er til Falster fra Århus??
Især når hun ik har mulighed for besøg når man ENDELIG er kommet helt over på djævleøen. PIIIIIV.
Nu har jeg set mine stakkels killinger efter jeres besøg, og pelsen er altså lang tid om at vokse ud igen -sorry
Så BLIV VÆK
Man skal konstant tjekke tasker lommer og alt muligt når Regitze har været her, og hun får grimmere og grimmere anfald for hver gang, Hun er ved at være rigigggggggggggggggggggg skruk for ny killing
Så min dør er hermed låst med hængelås og lænker og alt jeg kunne finde -høhø -høhø -høhø -sorry
Godt man har masser af plads og en mand der er lige så syg med katte som en selv
… Mht til nusse-patrulje mm så kan jeg anbefale at melde sig som kattesitter. Det er foruden bakketømning, super lærerigt og så er der tit en dejlig flok at nusse igennem -forelsket
Så farligt er det vel heller ikke at have besøg af et par kattetosser som en selv -xxrotflmao
Så må der tænkes over en dato, uldtotterne vil bestemt nyde en masse menneskehænder & vi har da “Det fede uldtæppe” aka Oreius som er totalt umulig at gøre pelsløs…når killingerne er blevet skaldede -LOL
De næste par weekender er mere el. mindre ledige her hjemme rent faktisk, så keder I jer finder vi da en weekend til killingenus -thumbs
Så farligt er det vel heller ikke at have besøg af et par kattetosser som en selv -xxrotflmao
Så må der tænkes over en dato, uldtotterne vil bestemt nyde en masse menneskehænder & vi har da “Det fede uldtæppe” aka Oreius som er totalt umulig at gøre pelsløs…når killingerne er blevet skaldede -LOL
De næste par weekender er mere el. mindre ledige her hjemme rent faktisk, så keder I jer finder vi da en weekend til killingenus -thumbs[/quote]
Her er både d. 14, 20-21 & 27-28 muligheder, gad vide om jeg skal lave en afstemning…kommer an på om det bare er dig og mig Gitte der skal stemme om det -LOL