jeg syntes i alle får nye katte og her sidder jeg med syndromet . jeg vil have en kat mere. og jeg er bare den eneste der ikke må, fordi kæresten siger vi ikke har plads… hvad er nu det for noget fis, selvfølgelig har vi plads, der er da stadig plads i mit hjerte og ovenpå mig når jeg skal sove. fry rt slligevrl altid mig de sover ovenpå jo. jeg vil også have lov … -ked -ked -ked -græd -græd -græd
jeg sys ikke i kan være det bekendt. og det sys hulk heller ikke. han kunne godt bruge en legekammerat, for zalsa gider ikke hans vilde leg- jeg skulle bare lige brokke mig lidt .
Aha - det var så det jeg lærte om i dag, da jeg præsenterede mig selv som lidende af “katteritis” (læs: en lidelse, der angriber et følelsesmæssigt center i hjernen, så man bare synes, at alle katte er fantastiske), og hvor Miss T så fortalte om endnu en lidelse INOMC (læs:I need one more cat) som er en følgelidelse af katteritis, og som jo faktisk er det, der gør, at vores lidenskab går hen og bliver lidt småkrydret i prisen -fløjte for der er tit og ofte ingen vej uden om. Indre diskussioner: Hvad betyder det, om der er en eller to? Senere: Hvad betyder det, om der er to eller tre? Lidt senere: Altså om jeg har tre eller fire, det kan da være det samme!! (Jeg er så ikke nået længere i mit INOMC-forløb…
Ja, ok - fik vist formuleret mig lidt forkert. Jeg har jo faktisk fire Så jeg er nået til “hvad betyder fire eller fem” i mit INOMC-forløb! Og jeg prøver at holde min INOMC i skak - lade være med at besøge folk med killinger, eller i hvert fald at tømme lommerne, INDEN jeg forlader dem igen -kitty
Waaauuw - kan I ikke lige se det for jer: En killingekæleudrykningspatrulje med en reklame i den bedste sendetid: Tryk 21 20 19 18 - og jeg kommer og klapper katten -høhø
Når den “stakkels” opdrætter er blevet træt i armene af at kæle, så rykker mit korps af frivillige killingekælere ud. (Har to tvillingepiger på 12 år, der også er angrebet af katteritis og INOMC (sidste i svært udbrud), så vi er allerede tre i korpset )
Det er nok også en langt bedre ide at lave sådan en killingekælepatrulje, end at skulle undskylde sig med at købe 23 kg kattefoder hos sin opdrætter, hver gang det klør i “killingecenteret” -kramer [smilie=hate-bravo.gif] -wehu
jeg er på - min opdrætter bor helt nede på falster og der er ganske enkelt for langt til at jeg kan tage turen hele tiden - så jeg melder mig gerne til killingekæleudrykningspatruljen for jeg har et slemt slemt anfald af katteritis… jeg MÅ bare klappe katte hele tiden og mine er ved at være liiiiiiiiidt pelsløse… og de skal være i fin stand til Helsinge så er nødt til at give dem en lille pause
jeg er på - min opdrætter bor helt nede på falster og der er ganske enkelt for langt til at jeg kan tage turen hele tiden - så jeg melder mig gerne til killingekæleudrykningspatruljen for jeg har et slemt slemt anfald af katteritis… jeg MÅ bare klappe katte hele tiden og mine er ved at være liiiiiiiiidt pelsløse… og de skal være i fin stand til Helsinge så er nødt til at give dem en lille pause[/quote:3ml6t0r8]
Skønt - du er optaget i killingekælepatruljen. Er det ikke det, der populært hedder en “win-win-situation”? Opdrætteren får hvilet armene, vi får kælet killinger - og vi skal nok selv tage kage med til kaffen.
-hop
Når man lider af INOMC, så er det altså bare ikke længere kun fornuften, der taler. Øv, bøv, sådan er det. Og så kan man godt føle sig lidt stakkels som Anika.
Men vi prøver at optage hende i vores killingekælepatrulje - det er et lille skridt på vejen til at holde symptomerne stangen