Jeg bliver simpelthen nødt til at prale

Hvor er de bare SÅ fine… dem skal jeg prøve at hækle.[/QUOTE]

God fornøjelse med hæklerierne :smiley: :smiley:

Hvor er de søde

Tusind tak :smiley:

Hahaha tak for tilliden. Jeg syede læder et par år på ungdomsskolen, det er dét :slight_smile: Men det var nu meget sjovt. Også selvom jeg var den eneste på “læderholdet” og derfor var slået sammen med et sy-hold der lavede tøj og sådan :slight_smile: (samme lærer underviste i begge dele og heldigvis for mig for ellers var “mit” hold jo ikke blevet til noget :))

Meeeen det trækker stadig i mig når jeg kommer i en læder/hobbybutik og ser alle de dejlige ting man kan få til at lege med skind og læder med… det er bare en DYR hobby. Godt læder koster penge. Og jeg lavede et bælte som faktisk holdt i mere end 15år! Endda efter min mand overtog det til arbejdsbrug :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1054084]Hahaha tak for tilliden. Jeg syede læder et par år på ungdomsskolen, det er dét :slight_smile: Men det var nu meget sjovt. Også selvom jeg var den eneste på “læderholdet” og derfor var slået sammen med et sy-hold der lavede tøj og sådan :slight_smile: (samme lærer underviste i begge dele og heldigvis for mig for ellers var “mit” hold jo ikke blevet til noget :))

Meeeen det trækker stadig i mig når jeg kommer i en læder/hobbybutik og ser alle de dejlige ting man kan få til at lege med skind og læder med… det er bare en DYR hobby. Godt læder koster penge. Og jeg lavede et bælte som faktisk holdt i mere end 15år! Endda efter min mand overtog det til arbejdsbrug :)[/QUOTE]

Hihi, så var det helt korrekt, at du er garvet :smiley: Kan godt genkende fornemmelsen - hver gang jeg spotter noget spændende garn, køber jeg det! Jeg har garn til maaaaaange år :smiley: