Jeg bliver stadig forbløffet

Nu har jeg jo haft mine mini katte i mange år, men alligevel kan jeg stadig forbløffes over hvor små de er I dag lå Lille Fisen på sofaen, og så såååå lille bitte og kær ud!:inlove:
Og heldigvis kan det stadig glæde!:slight_smile:

Cats og Conni

Hvor er hun bare sød :wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor lille er hun egentlig :? Jeg har en ret lille Aby på 4 år og 2,3 kg. efter 2 kuld og neutraliseret dec. 2010.

Hun kan også tit forbløffe mig med hendes størrelse - tilgengæld har hun en personlighed som er en meget stor kat værdig :tihi: Denne kontrast vil nok altid facinere mig.:inlove:

[QUOTE=Wijelo;919826]Hvor er hun bare sød :wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor lille er hun egentlig :? Jeg har en ret lille Aby på 4 år og 2,3 kg. efter 2 kuld og neutraliseret dec. 2010.

Hun kan også tit forbløffe mig med hendes størrelse - tilgengæld har hun en personlighed som er en meget stor kat værdig :tihi: Denne kontrast vil nok altid facinere mig.:inlove:[/QUOTE] Lille Fisen vejer ca 2 kg. og hendes datter Face of an angel lidt mindre .Også her er det Lille Fisen der er “politikat” og jager fremmede katte væk fra altanen og desvæære også mener,at at barnenarnet søde Malthershvalp"Melvin" heller ikke må være her
Cats og Conni

Hun er en dejlig lille fis:hjerte: - og jeg vil gerne tro, hun kan sætte sig i respekt trods størrelsen. :slight_smile:

Hvor er hun lille og fin:hjerte:
Har singapuraén egentlig ekstra store øjne, eller ser de store ud fordi hun er lille?

Ja, som vi kan se her - så har størrelse ingenting at sige. Vores “bette” blå abyhunkastrat tager rotter der er lige så store som hende selv.
Er din pige ikke meget mørk i farven iøvrigt ?

[QUOTE=Teresa Guldager;920641]Ja, som vi kan se her - så har størrelse ingenting at sige. Vores “bette” blå abyhunkastrat tager rotter der er lige så store som hende selv.
Er din pige ikke meget mørk i farven iøvrigt ?[/QUOTE]:

Lille Fisen ville heller ikke gå af vejen for en rotte hvis hun mødte een, så egoet fejler intet!

Farven?? Tjaaa jeg har set dem mørkere, men også en del lysere eks, i Brædstrup i jan. Og de lyse er det man tilstræber, men hun fik dog exelent på både pelskvalitet og farve på "introduktions-udstillingen i januar. i Brædstrup:)

Cats og Conni

Selv foretrækker jeg dem lidt lysere, og mere runde i hovederne, - - men hun er alligevel både lille og yndig:)

[QUOTE=Theomilou;919970]Hvor er hun lille og fin:hjerte:
Har singapuraén egentlig ekstra store øjne, eller ser de store ud fordi hun er lille?[/QUOTE]:
Tjaa det er nok lidt svært at svare på:høhø: men i standarden står der, at de har store øjne - - og det er selvfølgelig " i kattens ansigt" , - - de er nok ikke store hvis de kom på en Mastiff’s hoved :tihi:
Cats og Conni