Jeg drømmer om at spise mig mæt i nudler og spagetti

…og en stor sund sild jeg ku’ blive forædt i…!

Jeg er Teddy Morgan! En rigtig vildkat a la Thomas O’Malley fra Aristocats!

Uanset hvad I siger så er jeg gammel nok! Stor nok! Farlig nok! Og så er der vist ikke mere at sige om det, nu ved I hvem hankatten er her på forummet.:muhaha:

Jeg er snart 16 uger gammel (ergo gammel nok!!!), jeg bor i en 2 værelses lejlighed som jeg deler med min madmor og mine venner/legetøj som er 4 ildere. Vi bor vist nok i Valby, men både madmor og mig kommer oprindeligt fra Amager. Jeg flyttede hjem til min madmor da jeg kun var 9 uger gammel, men allerede der havde nogen taget mig fra min mor, så madmor kunne ikke se forskellen på om jeg boede dér uden min mor, eller hjemme hos hende uden min mor. I må ikke blive gale på hende fordi at jeg ikke var gammel nok. Hun har sagt at hun bare ville have mig væk fra hvor jeg var. Og det er jeg glad for. Jeg er rigtig glad for at bo hos min madmor. Jeg må få kylling og alt muligt sejt kød som bare smager RIGTIG godt! Jeg skal dog lige slås med ildervennerne om det, for de siger at de vil have det hele.
Og madmor siger også at jeg vokser mig rigtig rigtig stor og fin. At jeg nu vejer 2150 g.
Jeg elsker at lege hele dagen og hele natten! Det sjoveste i verden er når madmor går i seng, så jeg kan fange hendes tæer under dynen, det kan jeg bruge rigtig lang tid på hver aften!:wehu:
Jeg elsker IKKE støvsugermonstret… Den larmer og suger og kommer alle steder!:frowning:

Min madmor er 23 år gammel, hun hedder Julia og er smadder sød. Hun har haft katte hele sit liv, indtil hun flyttede hjemmefra for 1½ år siden. Så selvom at hun har ildere, så manglede hun at have en rigtig kat. (Det er her JEG kommer ind i billedet)
Hun arbejder alt for meget i Netto og når hun kommer hjem så sætter hun sig foran computeren, det vil sige EFTER at hun har sagt hej til mig og ildervennerne. Så bruger vi sammen aftenene på at drille hende, ilderne napper hende i tæerne, og jeg vælter ting ned fra vindueskarmen eller stjæler ildernes legetøj så de bliver sure. (Det er nemlig også rigtig sjovt)
Hun har haft ildere i over 5 år, og er sådan en af dem der ilder-opdrættere, hun udstiller dem også.

Men nok om ilderne… De er alligevel kedelige… De sover ret meget når hun ikke er hjemme, så dem kan man ikke bruge til noget jo…

Velkommen til mig! Jeres nye hersker! :smiley:

Hej til jer… og velkommen herinde…

Tak for en skøn fortælling

åhhh sikke en sød hilsen Hersker Teddy sender ud til ef forum fyld med katte slaver…

Hvis jeg en dag besøgte jer, ville din slave nok være nød til at tjekke mine lommer for hvor er du bare SMUK…

Velkommen Hersker Teddy, jeg håber du kommer til at kunne lide dit nye kongerige

Teddy vil du ikke spørge din mor om vi må se billeder af hendes ilder, de lyder rigtig søde

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen herinde

:slight_smile:

Stort :velkommen: til dig Teddy Morgan… kan høre du har helt styr på slaveopdragelsen allerede :ok:

og også velkommen til dig Julia -hop-hop

Mange mange tak skal I have. Jeg glæder mig til at kunne tilbringe mange aftener herinde, i forhåbentlig de næste mange år. :smiley:
Jeg smider nogen billeder af Teddy ind i galleriet senere, og måske også nogen af ilderne i Offtopic. Ellers er jeg bare igang med at læse indlæg og emner.

:velkommen:til Teddy Morgan og også til madmor Julia :velkommen:

          Hilsen Lisbeth

Hej smukke Teddy, velkommen herinde og tak for en rigtig fin beskrivelse af dig og madmor.

:velkommen::velkommen::velkommen:

Kan du hilse hende og sige, at hun selvfølgelig også er velkommen - især hvis hun poster mange billeder af dig - og lader dig få ordet af og til, for det er du jo god til.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Hvilken dejlig præsentation…dem kan man ikke få nok af
Og så er du oven i købet smuk…det gør heller ikke noget :wehuu:

Husk Teddy:
Regel nr. 1 - overgi’ dig aldrig.
Dine slaver skal altid vide, at du er enehersker. :klapper:

Kram til dig fra Monas løftede haler. :hjerte:

Overgivelse!?! Kommer ikke på tale!

“Slave! Gi mig kylling! Nu!”

Julia bliver jagtet ud i køkkenet

:velkommen: til de kattegales forum.

Du kan bare bruge galleriet både til ilderene, Teddy og hvad du ellers kan finde på at vise :slight_smile:

Hei hei :slight_smile:

Og sikke en smuksak du har dig der, Julia.

Velkommen til.

Tusind tak… Jeg kommer nok til at vise en ilder eller to frem derinde også så, de er en meget stor del af mit liv ligesom Teddy. :slight_smile:

Og tusind tak alle sammen for den meget varme velkomst! :smiley:

Hej
Også velkommen fra mig :velkommen:
Skøn og smuk mis :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Epic siger Wrauuuuu!!! /blink /blink

:velkommen:

Hej og :velkommen:

Du skønne mis og din mor, jeg kan læse du har helt styr på din slave :thumbup: :høhø:

også velkommen fra mig :smiley: