Jeg efterlyser

… Nogen der skal med til Jyraks Århus udstilling her om 3 uger og som bor
i nærheden af Egeskov ved Fredericia. Et sødt opdrætterpar har nemlig doneret
Hittekat forskellige fine ting og sager (bla huler og kattebakker). Hvis der er nogen der
vil hjælpe i form af at hente tingene og tage dem med til Århus, vil det være en stor hjælp

jamen vi prøver at lave en stafet …skal have logistikken på plads, men mon ikke det går

Og Claus melder klar i denne ende :ok:
VH
Susanne

så mangler vi næsten kun Brita

Jeg er lige her.
I får lige en PB

Jeg hentede et vognlæs i fredags. Det viste sig der var så meget, det ikke kunne være i en almindelig bil, og så heller ikke i min for jeg må afsted igen. Rigtige fine sager som man kan komme og kigge på i Århus d. 1.-2. april. Bla andet er der den fineste transportkasse i nylon på hjul og med håndtag…nærmest en trolly og nu har den fået både en sommermadras med smukt elfenbensfarvet stof og en vintermadras af langt tykt og vamset “pels”. Der er også en rund sturdie taske i sort til små mis og den har fået en ny rød fleecepude. OG…den fineste rimelig store nylon transporttaske i grå og lysearmygrøn…den har også fået en lun og blød madras. Og så er der et hav af andre ting. Kattebakker, legetøj, kattelem (er ikke hentet endnu mener jeg) og meget mere