Så er du da godt nok også heldig, at de er blevet taget som værende skader. Det regner jeg ikke med det er, når det drejer sig om 3 katte? Men jo, dejligt, sgu da!
Jeg satser nu på mine katte-dyrs forsikringer ikke skal bruges og kun betales (7-9-13 ;))[/QUOTE]
Det var også min intention, da jeg tegnede dem, men jeg skal love for, at jeg også har haft grund til at være glad for dem. Har ikke fået regningen på Asanis indlæggelse og test m.m. endnu, men det skal nok vise sig, at jeg endnu engang kan tjene forsikringssummen ind et par gange eller tre :S
Så der bliver tegnet endnu en på Abasi, når han ankommer.
[QUOTE=DK Mammarazzi;676098]Ej hvor kanon
Jeg må altså også få taget mig samme til at undersøge, hvilken forsikring der er bedst til mig ;)[/QUOTE]
Kære Rikke.
Min dyrlæge - Højby Dyreklinik - har på deres hjemmeside en oversigt over forskellige udbydere af katteforsikringer til sammenligning.
Jeg har valgt Dyrekassen til mine 2 piger bl.a. fordi, forsikringen er livslang. Bemærk, at Gartnernes Forsikring, som flere af Kattegales medlemmer har, kun yder dækning i ulykkestilfælde, når katten fylder 14 år, dvs. ved sygdom er der 0 dækning, når katten bliver ældre.
For sammenligning se fanebladet forsikringer i nedenstående link til Højby Dyreklinik
HVAD DÆKKER SYGEFORSIKRINGEN
4.5 Tandbehandling som følge af ulykkestilfælde (jf. ulykkesdefinition i fællesbetingelsernes pkt. 12) erstattes med højst kr. 6.000 af sygeforsikringens erstatningsmaximum.
HVAD DÆKKER SYGEFORSIKRINGEN IKKE
5.18 Tandsygdomme, caries, tandrensning, fjernelse af mælketænder eller skader herpå, komplikationer som følge af tandsten, samt forlænget blød gane og bidefejl dækkes ikke.
Så det undrede mig bare, at 3 katte samtidig var kommet til skade For FORL dækkes ikke. Og det er lige de eneste to fraktionsmuligheder, jeg kan komme i tanke om (skade og FORL).