[quote=Nevadaisy;116759]KÆMPE tillykke Sine
Glæder mig helt vildt til at se den lille/store guldklump, som skal være en del af min læsegruppe nu…hvor længe tror du der går før hun kan bidrage med noget [/quote]
-LOL-LOL Måske om en ugens tid når vi er sikre på at fostervandet ER helt tørt:tihi:
prøv lige at være helt stille et øjeblik… jeg er overbevist om at hvis i lytter godt efter kan i høre mine æggestokke klapre… hvor er hun dog helt fatastisk dejlig!!!
[quote=SineGry;116503]I går eftermiddags kl 14:58 blev jeg faster til jordens dejligste lille pige:wehuu:
Hun er 55cm og vejer 4190 så hun er den dejligste lille/STORE pige med lysebrunt hår [/quote]
Hjertelig til lykke Sine…
Hvis du bliver træt af dit navn herinde; kan du jo altid skifte det ud med faster.
[quote=Misurama;117070]prøv lige at være helt stille et øjeblik… jeg er overbevist om at hvis i lytter godt efter kan i høre mine æggestokke klapre… hvor er hun dog helt fatastisk dejlig!!!
endnu engang tillykke til den nybagte faster
[/quote]
Så er det DET der rasler sådan:S og jeg som troede at det var pindsvin eller andet uden i haven:p
[quote=Misurama;117111]nix, og jeg lægger ikke skjul på det… og undskylder ydmygt for de gener der måtte følge med…
sådan en lille prinsesse ville passe fint ind her, men ak jeg må lære at klare mig blandt drengene [/quote]
Ja her går det hele op i prinsesser og Tyl skørter så vi håbede jo lidt på en lille dreng, meeeeeeeeeen nu er hun jo bare dejlig og kan slet ikke forestille mig at hun skulle være en dreng:wehuu:
jeg hunne bestemt heller ikke forestille mig en tilværelse uden mine 2 drenge
men lige en prinsesse som nr 3 kunne jeg da godt drømme om, desværre må jeg nøjes med at drømme
[quote=Misurama;117124]jeg hunne bestemt heller ikke forestille mig en tilværelse uden mine 2 drenge
men lige en prinsesse som nr 3 kunne jeg da godt drømme om, desværre må jeg nøjes med at drømme[/quote]
allerede i første graviditet med Rasmus fik jeg bækkenløsning, i graviditeten med Marcus var jeg symeldt fra 10. graviditetsuge og sengeliggende fra 12. og efter fødslen er bækkenløsningen blevet hængende og har udviklet sig til begyndende slidegigt i de nederste ryghvirvler, endnu en graviditet ville med sikkerhed sætte mig i kørestol resten af mit liv:(
jeg er kun 25… skulle gerne ha mange år endnu inden det kommer dertil
[quote=Misurama;117145]allerede i første graviditet med Rasmus fik jeg bækkenløsning, i graviditeten med Marcus var jeg symeldt fra 10. graviditetsuge og sengeliggende fra 12. og efter fødslen er bækkenløsningen blevet hængende og har udviklet sig til begyndende slidegigt i de nederste ryghvirvler, endnu en graviditet ville med sikkerhed sætte mig i kørestol resten af mit liv:(
jeg er kun 25… skulle gerne ha mange år endnu inden det kommer dertil[/quote]
Åååååhh det er jeg ked af at høre:(
Nej SÅ er det bedre at være dre 100% for drengene istedet for at ende som indvalid.