Jeg er blevet faster Weeeee, nu med billeder

[quote=Eva;117176]Sikke en dejlig lille prinsesse familien har beriget verden med.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg kan godt forstå, at du er højt oppe og der er vist ingen tvivl om, at hun bliver fasters egen guldklump.

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Ved du, hvad det lille vidunder skal hedde?[/quote]

Nej forældrene er stadig på drøfte stadiet:tihi: men siden moren fandt ud af at hun var gravid, har babyen heddet det lille Gryn, så pt er det bare lille Gryn:wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Ååååårh, hvor er hun fiiiiiiin med sine store tykke englebasunkinder.

Jeg kan næsten dufte hende, INGEN parfume kan måle sig med duften af et nyfødt barn.

:inlove::inlove:

Jeg synz faktisk, at hun skal hedde Therese …

-engel

Tillykke med din faster titel. Hun er en rigtig sød lille niece

Ååååårh, hvor er hun fiiiiiiin med sine store tykke englebasunkinder.

Jeg kan næsten dufte hende, INGEN parfume kan måle sig med duften af et nyfødt barn.

Jeg synz faktisk, at hun skal hedde Therese …

-engel
[/quote]

Ååhh Ja duften af nybagt baby er helt fantastisk:wehuu: jeg sidder også bare med næsen i hende når jeg er der:inlove:

-engel-engel

Hvad med dig og manden, Sine ?

Bliver du ikke lidt blød i knæene - det gør jeg altid, når jeg ser en baby.

Skal I ikke have et par stykker mere - I ved jo allerede, hvor smukke børn I får sammen.

:hjerte:

[quote=Therese;117229]-engel-engel

Hvad med dig og manden, Sine ?

Bliver du ikke lidt blød i knæene - det gør jeg altid, når jeg ser en baby.

Skal I ikke have et par stykker mere - I ved jo allerede, hvor smukke børn I får sammen.

:hjerte:
[/quote]

Haha neeeej det er slut for mig nu. To passer mig helt fint. Især når halvdelen af børnenes familie er i Frankrig og vi derfor rejser en del.

Tillykke med det lille mirakel :slight_smile: hun har en fin størrelse :slight_smile:

:):slight_smile:

Sine.

Ja, man skal også tænke på fremtiden - de bliver vist ikke billigere med alderen sådan et par gudeskønne prinsesser - de ved nok, hvad de vil have når de bliver lidt ældre.

Hvor er hun altså bare dejlig :inlove: :hjerte:

Tillykke med niecen søde Sine…der er altså ikke meget der slår fødslen af en lille ny verdensborger.

Nej det er der altså ikke:inlove: det er et lille mirakkel hvergang:wehuu:

Hvor er hun sød (og stor i forhold til lille Rebecca :tihi:)
Glæder mig mere og mere til at se hende rigtig en dag, må også hellere ud og finde en babygave - det er altid godt med et godt påskud til at shoppe :stuck_out_tongue:

Hjertelig tillykke med titlen, Sine.
Hvor er hun dejlig :smiley:

[quote=Misurama;117124]
men lige en prinsesse som nr 3 kunne jeg da godt drømme om, desværre må jeg nøjes med at drømme[/quote]

Jeg vil forære dig MIN datter kvit og frit :thumbup:

Hun bliver godt nok 16 år lige om snart, så en lille prinsesse kan man vel ikke kalde hende for … men korte tylskørter, dem er hun med på :tihi:

SineGry: Tillykke med din lille niece :wehu: