Jeg er en lykkelig kvinde i dag

I dag - da jeg kom hjem fra arbejdet, kom Karsten kørende lige ved siden af mig :slight_smile:

Det var ikke så meget det, at han kom kørende ved siden af mig, der gjorde mig vildt lykkelig. det var hvad han kom kørende på… :ok:

Min elskede Yammi :wehuu:

Jeg troede der ville gå endnu længere tid, inden hun blev køreklar, men Karsten fik tidligt fri i dag, så han skyndte sig hjem og fik lige lidt styr på de småting der lige skulle laves, og så kom han hjem på nøjagtig samme tid om mig.

Iihhh jeg blev så lykkelig - WEEEE jeg kunne komme ud for første gang i år.
Det var en smule køligt, men solen stod jo højt og kunne varme os igennem.

:wehuu: :wehuu:

Turen hjem var dog så kold, at snottet stod i stænger, hænderne knald røde og tæerne stivfrosne da vi kom hjem, men HOLD DA OP hvor jeg NØD turen.

sorry - skulle bare lige smide et stort smil ud til alt og alle…

Dejligt…for dig Annette. :wehuu:

Tak for et rørende indlæg.

[quote=Mona Jensen;145806]Dejligt…for dig Annette. :wehuu:

Tak for et rørende indlæg.[/quote]

Tak søde Mona :inlove:

Jeg kan godt fortælle dig, at min mand GLÆDEDE sig som et barn til juleaften, for at vise mig at hun var NÆSTEN klar.

Nu kan jeg godt vente indtil hun er HELT 100% tip top klar :wehu:

Forresten - til de der ikke ved hvem Yammi er, så vil jeg da lige fortælle at hun er min super dejlige Yamaha - den smukkeste motorcykel i nordjylland :wehuu:

Hehe, I motorcykelmennesker er sgu MÆRKELIGE! :wink:

JEP meget mærkelige endda :fløjte: :fløjte: :fløjte:

Men bare rolig - det gør egentligt ikke ondt -LOL -LOL-LOL

[quote=Annette O;145779]I dag - da jeg kom hjem fra arbejdet, kom Karsten kørende lige ved siden af mig :slight_smile:

Det var ikke så meget det, at han kom kørende ved siden af mig, der gjorde mig vildt lykkelig. det var hvad han kom kørende på… :ok:

Min elskede Yammi :wehuu:

Jeg troede der ville gå endnu længere tid, inden hun blev køreklar, men Karsten fik tidligt fri i dag, så han skyndte sig hjem og fik lige lidt styr på de småting der lige skulle laves, og så kom han hjem på nøjagtig samme tid om mig.

Iihhh jeg blev så lykkelig - WEEEE jeg kunne komme ud for første gang i år.
Det var en smule køligt, men solen stod jo højt og kunne varme os igennem.

:wehuu: :wehuu:

Turen hjem var dog så kold, at snottet stod i stænger, hænderne knald røde og tæerne stivfrosne da vi kom hjem, men HOLD DA OP hvor jeg NØD turen.

sorry - skulle bare lige smide et stort smil ud til alt og alle…[/quote]

fedest, der er intet som årets allerførste tur på den 2 hjulede, bare solen lige titter frem er det afsted og selvom man fryser så det halve ku være nok, skal man bare lige nappe et par km mere og til sidst er man langttttttt hjemmefra , men man kører mc og man nyder det, så ka en smule kulde ikke genere en.

desværre har jeg jo lagt mc-kørsel på hylden for et godt stk tid, indtil jeg kommer iorden igen, men jeg savler så jeg ved ikke hvad hvergang jeg ser en mc komme trillende.

har carsten så fået taget sig sammen til at købe en bike til sig selv

jeps, og vi ka lide det:)

[quote=Johnny;145820]fedest, der er intet som årets allerførste tur på den 2 hjulede, bare solen lige titter frem er det afsted og selvom man fryser så det halve ku være nok, skal man bare lige nappe et par km mere og til sidst er man langttttttt hjemmefra , men man kører mc og man nyder det, så ka en smule kulde ikke genere en.

desværre har jeg jo lagt mc-kørsel på hylden for et godt stk tid, indtil jeg kommer iorden igen, men jeg savler så jeg ved ikke hvad hvergang jeg ser en mc komme trillende.

har carsten så fået taget sig sammen til at købe en bike til sig selv[/quote]

Uuuha det kan jeg godt forstå du gør.

Karsten har kig på 2 VFR - og de er begge super flotte, så nu skal han bare bestemme sig :ok:

Det er altid årets højdepunkt, når maskinen skal luftes første gang :rock::rock:

Jeg har haft en ekskæreste, der gik mere op i sin motorcykel end mig, og siden da har jeg ikke været helt tryg ved den slags.

Det er jeg ked af at høre :ked:

Jeg har siden jeg var teenager kørt mc sådan on and off, men altid bagpå, indtil jeg sidste år tog mig sammen og tog kørekortet selv. Siden har jeg ikke været til at skyde igennem, og vil bare ud og køre, når vejret er til det.

Selvfølgelig skal man ikke “blæse på sin familie/kæreste”, og alt skal ske med måde :ok:

[quote=Annette O;145851]Det er jeg ked af at høre :ked:

Jeg har siden jeg var teenager kørt mc sådan on and off, men altid bagpå, indtil jeg sidste år tog mig sammen og tog kørekortet selv. Siden har jeg ikke været til at skyde igennem, og vil bare ud og køre, når vejret er til det.

Selvfølgelig skal man ikke “blæse på sin familie/kæreste”, og alt skal ske med måde :ok:[/quote]

Det skal du da ikke være ked af, jeg ved jo heldigvis godt, at ikke alle er på den måde, men derfor kan jeg jo ikke lade være med at tænke på det.

Jeg er heldigvis kommet videre, selvom det da sidder i mig.

[quote=Miff;145855]Det skal du da ikke være ked af, jeg ved jo heldigvis godt, at ikke alle er på den måde, men derfor kan jeg jo ikke lade være med at tænke på det.

Jeg er heldigvis kommet videre, selvom det da sidder i mig.[/quote]

Hvor dejligt at du er kommet videre :ok:

He he Karsten og jeg har en intern joke. Vi kommer til at “slås” om Yammi i begyndelsen, så vi har fundet store svampe frem, som vi spænder fast på fødderne, så vi ikke larmer om morgenen -LOL Så er den der er først ude af fjerene mere sikker på den første tur om morgenen :fløjte:

Annette, jeg er glad på dine vegne, men stod det til mig så blev den stående i garagen til ubestemt tid.

Ja du ved jo at jeg ikke kan holde ballancen på to hjul :tihi:

[quote=birtheras;145863]Annette, jeg er glad på dine vegne, men stod det til mig så blev den stående i garagen til ubestemt tid.

Ja du ved jo at jeg ikke kan holde ballancen på to hjul :tihi:[/quote]

Aaaiiiiii sødeste Birthe… Yammi skal jo ud og strække benene helt som du og jeg :tihi:

Men du kunne jo altid låne mig den ene af jeres smukke maskiner :wehu: :wehu:

[quote=Annette O;145860]Hvor dejligt at du er kommet videre :ok:

He he Karsten og jeg har en intern joke. Vi kommer til at “slås” om Yammi i begyndelsen, så vi har fundet store svampe frem, som vi spænder fast på fødderne, så vi ikke larmer om morgenen -LOL Så er den der er først ude af fjerene mere sikker på den første tur om morgenen :fløjte:[/quote]

Jeg kan lige se, hvordan du lister ud af sengen, påfører et par svampe på fødderne - og for lige at effektivisere din morgen er de selvfølgelig gjort våde så du vasker gulvet samtidig. Forestiller mig at Karsten vælter ud af sengen og så drøner i ellers rundt og leger forvirret resten af morgenen, alt imens i kæmper om at være først om alting

-LOL -LOL

Jeg tror du har så evigt ret.

DOG tror jeg, at jeg vil være “vinderen”, eftersom Karsten har et meget tungt sovehjerte :muhaha: :muhaha: Såååååå mon ikke jeg når til Frederikshavn og tilbage, inden han får øjne :fløjte: :tihi:

:wehu::wehu::wehu:

Din jubel vælter ind i stuen her hos mig… og det lyder, som om du og manden er et par dejlige, skrupskøre tosser (lissom mig selv)… jeg ville godt se jer to stæse rundt med svampe under fødderne klokken L*** om morgenen.

:fløjte::fløjte:

Er ikke så vild med motorcykler - og SLET ikke vild med, at sønnen har købt én som han skal til at køre på lige om snart - ÆV !

-what-what-what

Jeg lærer det aldrig, at lade være med at fortælle Mogens om sådan noget.
Nu skal mit tastatur igen til tørre, sådan savlede han ved tanken om en tur.
Sender ham ned til sønnen i dag, så kan de tage en tur sammen.
Knus Elin

-høhø Du blev mere glad for at se cyklen end ham… der grinede jeg altså :tihi: