Jeg er et kludderhoved af format

Først sætter jeg ting i opvaskeren og vil derefter ud med affaldsposen. Går ud i gangen og vil tage et par sko på. Snupper det lange skohorn(så behøver man nemlig ikke snørrer op og i) og kommer i mine sko. Pludselig ser jeg blodet løber ned ad min krykke og finder ud af jeg har skåret mig i pegefingeren med skohornet.
Nå ind og få en lap på og ud med affaldet.
Da opvaskemaskinen så er færdig, vil jeg skynde mig at tømme den. Her er det så det gåt galt for mig. Jeg havde i farten ikke fået vendt en steak kniv, den stod med spidsen opad. Jeg slår mit håndled ned i den og laver en ca 2 cm lang og meget dyb flænge i mit håndled.
Nå jeg få kigget på det og får min mand til at lappe mig sammen. Jeg ramte heldigvis ikke en pulsåre, men ondt gjorde det ski, for den gik ind til knoglen. Jeg ringer til vagtlægen og fortæller hvad der er sket og vi bliver enige om jeg skal holde øje med det, men han mener ikke det skal syes, da det er ved at lukke. Stivkrampeindsprøjtning er ikke nødvendigt, da det ikke er så længe siden og som lægen sagde,: Du valgte jo at skære dig da kniven var ren:)
Så lige nu sidder jeg med den ene pote opad og skriver med venstre hånd.
Så husk lige at vende de forbaskede knive med spidsen nedad:)
Knus Elin

Øvs hvor er du da uheldig :frowning:

Jeg vender altid knivene med spidsen nedaf, jeg er nemlig også blevet klog af skade :slight_smile:

[quote=Leopolds mor;162165]Først sætter jeg ting i opvaskeren og vil derefter ud med affaldsposen. Går ud i gangen og vil tage et par sko på. Snupper det lange skohorn(så behøver man nemlig ikke snørrer op og i) og kommer i mine sko. Pludselig ser jeg blodet løber ned ad min krykke og finder ud af jeg har skåret mig i pegefingeren med skohornet.
Nå ind og få en lap på og ud med affaldet.
Da opvaskemaskinen så er færdig, vil jeg skynde mig at tømme den. Her er det så det gåt galt for mig. Jeg havde i farten ikke fået vendt en steak kniv, den stod med spidsen opad. Jeg slår mit håndled ned i den og laver en ca 2 cm lang og meget dyb flænge i mit håndled.
Nå jeg få kigget på det og får min mand til at lappe mig sammen. Jeg ramte heldigvis ikke en pulsåre, men ondt gjorde det ski, for den gik ind til knoglen. Jeg ringer til vagtlægen og fortæller hvad der er sket og vi bliver enige om jeg skal holde øje med det, men han mener ikke det skal syes, da det er ved at lukke. Stivkrampeindsprøjtning er ikke nødvendigt, da det ikke er så længe siden og som lægen sagde,: Du valgte jo at skære dig da kniven var ren:)
Så lige nu sidder jeg med den ene pote opad og skriver med venstre hånd.
Så husk lige at vende de forbaskede knive med spidsen nedad:)
Knus Elin[/quote]

Det er synd for dig og alt muligt, Elin men jeg får altså lidt associationer til en slags Mrs Bean her… :tihi: :tihi:

Ved du hvad, mens det gjorde ondt og blodet dryppede, kunne jeg ikke lade være med at grine, for det var altså for skørt dette her-høhø-høhø
Knus Elin

Ej, sikke da noget

Håber såret vil hele fint… og hurtigt -kramer

Altså stakkels dig Elin. Du får en :knuser: med på vejen og så lige -hund fra vufferne

Dig har Mogens ikke været for heldig med :stuck_out_tongue:

Hvorfor er du på krykker ?? … er du skvattet over noget uden at holde os opdateret ? :tihi:

Av for hulan da!!

Stort kram herfra!

/Mette

så kan vi være krykhusarer sammen - det nummer laver jeg også lidt for tit…

det er bare SÅ irriterende…

årh stakkel … hvor er du uheldig måske du bare skal blive under dynen resten af aftenen…

Tak skal i have allesammen.
Jeg måtte ind omkring vagtlægen her til aften. Pludselig begyndte det at bløde helt vildt. Jeg blev syet med to sting og fik besked på,at holde den i ro i to dage, det var en åre der ikke ville eller kunne lukke sig.
Så ikke nok med jeg halter på det ene en, nu kan jeg heller ikke bruge den ene arm. ØV-høhø-høhø
Knus Elin

Av for pokker, du er da godt nok uheldig. Godt du fik det syet når det nu ikke ville stoppe med at bløde/hele.
Krydser fingre for at det hele hurtigt og uden problemer nu :slight_smile:

öv… hvor uheldig…

saadanne dage er nu träls… det er som om man er staaet op med den forkerte ben ud af sengen… alt gaar galt!!

godt at du blev lappet sammen igen … :wink:

-what-what-what

UFF !

Sikke dog en grimmer én - jeg håber, at det får Mogens til at tilbyde at tage opvasken fremover ?

:fløjte::fløjte:

Godt at du gik på skadestuen - jøsses dog, Elin - det må da have været et pænt stort sår.

-what

Jeg håber, at du klarer dig med den ene hånd - els må du sige til, så kommer Silke, Rynke og jeg og hjælper dig…
…med at slikke solskin i kattegården…-høhø

Rigtig god bedring
:hjertetildig:

I er velkome allesammen. Vi har Kaffe/te, kattemad og grønt i lange baner.
Knus Ellin