Jeg er her - og så alligevel ikke

Jeg er ikke så synlig herinde, jeg ved det godt, men jeg har haft så super travlt det sidste lange stykke tid, så jeg har ikke haft tid til så mange skriverier.

Det kommer til at fortsætte i et stykke tid endnu, for jeg knokler meget på arbejdet for tiden.

Vi har fået et nyt projekt, som skal klares over nogle uger, så jeg kommer til at få 12 timers vagter en del gange, så jeg vil ikke få ret så megen tid herinde.

Men det gode ved det hele er, at julegaverne bliver en smule større i år :smiley:

Jeg vil kigge ind, når jeg får tid til det, men i mellemtiden må I hygge jer på bedst mulig måde -forelsket

du tager bare den tid der skal til for at få det hele til at passe sammen og vender stærkt tilbage med fornyede kræfter :slight_smile:

i mellemtiden sørger vi andre for at der er masser af læse stof til dig når du kommer tilbage så du VIRKELIG kan blive beskæftiget :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

-kramer

Vi skal gøre vores bedste Annette. God arbejdslyst.

annette, du ved godt alt dt arbejde tager alt for meget af din fritid ik

[quote=Miss T;53626]du tager bare den tid der skal til for at få det hele til at passe sammen og vender stærkt tilbage med fornyede kræfter :slight_smile:

i mellemtiden sørger vi andre for at der er masser af læse stof til dig når du kommer tilbage så du VIRKELIG kan blive beskæftiget :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

-kramer[/quote]
He he ja det kan jeg se… Er allerede i gang med at læse lidt op på nogle af trådene, og kan se at der er rigeligt med læsestof -LOL

Tak skal du have Birthe -forelsket

Sagde du julegave hvad skal jeg have -wehuu -wehuu -wehuu

Joo jeg ved det godt… AAAAAAAAAAALT for meget -tihi -doh

[quote=Karen P;53631]Sagde du julegave hvad skal jeg have -wehuu -wehuu -wehuu
[/quote]

-LOLJamen jeg har købt noget HELT specielt til dig søde Karen…

Hvad får jeg så??? En lille misling måske??? -savle

[quote=Annette O;53635]-LOLJamen jeg har købt noget HELT specielt til dig søde Karen…

Hvad får jeg så??? En lille misling måske??? -savle[/quote]

Ja søde børn får da altid hvad de ønsker :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Dejligt at høre at der er liv søde Annette:D:D:D

Hvor er det rart at du har noget at rive i igen :p:p

Ser frem til en skøn julegave -tihi-tihi-tihi-tihi

den der husker jeg lige når jeg sender dig min ønskeseddel-høhø

-wehuu -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu

Iiiihhh jeg glæder mig…

He he he

[quote=Gitte E;53639]Dejligt at høre at der er liv søde Annette:D:D:D

Hvor er det rart at du har noget at rive i igen :p:p

Ser frem til en skøn julegave -tihi-tihi-tihi-tihi[/quote]

Jo jo - ukrudt forgår ikke så let -tihi -engel

Men det er dejligt at have noget at rive i - selvom det har været ret så hårdt (og udmattende)

He he ja det er en god idé… -thumbs

Nu sagde jeg jo altså SØDE børn. -love -love

ville aldrig i livet kalde dig en sød dreng -LOL -LOL

Men en stor fræk Lømmel falder mig ind -sorry -wehuu

hmmmm dumme julekone

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Nåhhh søde lille Johnny, en enkelt lille mis kan vi vel nok finde -LOL -LOL-wehuu

Du er her når du har tid :slight_smile: sådan er det jo med os alle. Velkommen tilbage for i aften i hvert fald :wink:

Og bare det var mig der fik julegave af dig så -tihi

[quote=Eva K;53658]Du er her når du har tid :slight_smile: sådan er det jo med os alle. Velkommen tilbage for i aften i hvert fald :wink:

Og bare det var mig der fik julegave af dig så -tihi[/quote]

Tak skal du have -hahaha

He he det bliver nok børnene der tilgodeses -tihi Jeg kan jo ikke lade være -upssa

Jamen, jamen alt det arbejde. Det går da ud over cykelturene ikke ? :?
Tænker snart på at aflevere min til vinteropbevaring hos forhandleren, meeen håber jo hele tiden på lige et par dage med sol -jegkrydser

Men det lyder da fint med det arbejde, kan læse du virkelig trives med det. Det er jo bare super :slight_smile: