Alt det her snak om genvariation ect. fik mig til at tænke på en tråd der var på et andet forum, hvor man gennem kattenes stamtavle “var i familie” med andre brugere på forum.
Jeg starter:
Gennem mine katte er jeg i familie med:
Britt Hammershøi - hun har Luffes søster
Marina - via Chagalls Dundee (og sikkert en del flere)
Dorte Elwarth - Chagalls Dundee
Muligvis Mariann (Gugs)
Kamikazes Habibi, Beloki og Mandalay samt Dueleds Adani
Eddie er i familie med Mette Mejdahls Champ og Chip og Ann Rs brune ven, som jeg ikke husker navnet på lige nu… Zut?
Tip kan være i familie med hvem som helst herinde, og Fie er ikke med nogle - mig bekendt:-) Men faktisk er der jo både maskede briter og siam i hende og Viggos tavler, så der kan sagtens sidde noget familie, som vi ikke har tænkt på herinde. Det har jeg aldrig undersøgt - jeg er ikke stødt på danske katte, men der kan jo sidde afkom af nogle herinde - ret sjovt at tænke på egentlig:-)
Gennem Thane er jeg i familie med Charlotte Oeh - der har en halvsøster., Dorte fra Jedocats - med halvonkel og grandfætter, Pil/Holomoly - Bearcloud med famlie lidt længere tilbage, Mette fra Cherrycoon (tror jeg? og hvis det passer, så også Louise/Houmann 90)… Der skal ganske sikkert være andre coonfolk, som jeg er i familie med, men jeg må indrømme, at jeg efterhånden synes det er svært at gennemskue
Leo - har en kuldsøster Laika hos Lindvig… meget sjovt at opdage
Går jeg langt nok tilbage kan jeg finde familie til Andreas/Buens NFO…
Så er jeg i familie med Camischa… Ting er vist kusine til et par af Camillas drenge…
Til gengæld er Brian vist nok slægtsløs … Med mindre da at en af kattene hos Unique Prestige har samme aner - jeg mener at Pernille har kat fra samme opdræt (Obsessions) som Brians forældre kommer fra - så måske…
Vibeke J herinde har Diegos helbror (Duan Sardor).
Susanne W har Atheas mormor og “halv-moster” (Puss og Daffy)
Mette Mejdahl har Atheas moster (Mille)
Pia B har en, øhm… halvmoster mere til Athea (Unni)
Og der er flere, men det er lige dem der er kendte brugere herinde
Gennem min Lille-Mys Harry Potter er jeg i familie med Anja/Nixbix som har hans mor (Peek-A-Boo), Pil/Holymoly, som har hans mormor (Yippie), Mette/Cherry, som har hans far (Haze), Louise/Houmann90 som har hans kuldbror (William).
Via min Wytopitlock’s Master of Sparks er jeg længere ude i familie med Camilla/MoMo, idet Sparkys far Wildwillows ZZ Top er bedstefar til hendes Dilligrout.
Via Kafra’s White Unforgettabel (Abbie) er jeg i familie med Hanna P., som har hendes kuldsøster Undercover og Sanne/Lord Byron, som ligeledes har en kuldsøster Uni.
Og så er jeg langt ude i familie med Camilla/Chicabee, idet min Aztor er farfar til hendes Fanny.
[QUOTE=Eife;556162]Jeg har i øvrigt på fornemmelsen at jeg kan være i familie med en del via mine coon’er, men dem har jeg ikke lige “gransket” så meget
[QUOTE=Eife;556162]Jeg har i øvrigt på fornemmelsen at jeg kan være i familie med en del via mine coon’er, men dem har jeg ikke lige “gransket” så meget
De er i hvert fald i familie med hinanden [/QUOTE]
Ja, vi er da i hvert fald laaaaangt ude i familie - for Karisma’s Exiting Xenia, som er tip-oldemor til din Jako er mor til min Sasha (Wytopitlocks Heureka) - Sasha på Pawped
:høhø:
Åh ja, det er da rigtigt at du ikke har ham mere.
Jeg har bare lige scannet stamtavlen hurtigt og kan se at det er en meget stor del af mine som er familie.
Både af dem som jeg har fra Løve Hulen samt dem fra Monica og dem har jeg jo så både børn og børnebørn og oldebørn fra
Jamen som Nemador allerede siger, så er vi da lidt i familie, da hun ejer en dejlig pige efter min gamle tøs Lissa. Ellers er det vist kun Bente Haneben jeg er i familie med, da hun ejer både mor og far til Delight samt kuldsøster Joy