Jeg er Maru

Det er nu ikke ørerne men den defekt i bruskdannelsen der er skyld i ørernes sammenfald der er problemet og at den ikke bliver Fife godkendt.
Man parrer ikke to folded med hinanden, istedet bruges katte med normale ører uden defekten, for det meste Briter. Han minder også meget om Briten i sin væremåde, lettere kluntet og ikke den hurtigste til at regne den ud. Men især den med kasserne. Typisk for BRI, jo mindre ting man kan skrue korpuset ned i, jo bedre:)

Marina

[QUOTE=Mette Mejdahl;197916]Noget siger mig at Lone Lund har noget med Scottish Fold - somebody ret mig, hvis jeg tager fejl?!
Men når det så er sagt vil jeg også med det samme sige at det IKKE er en race jég kan stå inde for - mener ikke genet for mangel på brusk er noget man bør spøge med.

Og så vil jeg da lige kommentere den lille film om Maru :inlove:

Kæft han er SØD :hjerte:
Det med kasserne - for hulan jeg skrald grinede! Se lige de bagben! -love

Charme dét har Maru i al fald og han er helt klart elsket af sin(e) slave(r)! :thumbup:

/Mette[/QUOTE]

Lone opdrætter ikke Scottish Fold mere.
Jeg tror iøvrigt osse hun har lagt hendes Brite opdræt på hylden.

Hvor er han lækker! Speciels der hvor han bare kaster sig ind i den store kasse og benene bare flyder helt ud! Det ser vildt sjovt ud!

Nogle gange har jeg været nervøs for mine katte og tænkt at de måtte have t eller andet på deres balancenerve eller noget i den dur. Men så husker jeg lige mig selv på at jeg altså har to britet, hvor den ene er rimelig gumpetung. Så at det kræver lidt ekstra forsøg at komme helt op på træet er altså OKAY!! :slight_smile: