Jeg er Mattis! (6mdr.)

Hej, jeg hedder Mattis i dag er jeg 6 måneder gammel. Jeg blev født i Thy den 21. maj og siden da er jeg flyttet til Himmerland, hvor jeg bor sammen med min menneskemor og mine to nye venner Bølle og Sputnik. Jeg er opkaldt efter en røverkonge fra en bog skrevet af en eller anden svensk dame siger min “mor” og hun mener navnet passer ganske godt til mig - jeg aner ikke hvad hun mener???

Her er jeg i vores køkken sammen med Bølle og Sputnik. Jeg har stjålet Bølles madskål så han og Sputnik må dele:tihi:

Her er jeg sammen med Sputnik, som I ser er hun bare en lille fis i forhold til mig.

Her er jeg sammen med Bølle. Vi kan godt lide at kigge på fuglene i haven.

Vi kan også godt li’ at sove i sofaen.

Her er en anden af mine venner. Hun hedder Freya og synes jeg er såååååååååååååå kær - who can blame her?:stuck_out_tongue:

Jeg kan komme op alle steder - her har jeg gemt mig for “mor” så hun ikke kunne finde mig. Det var sjaw at se hende løbe rundt og lede efter mig:D

Man bliver så træt af alt den opmærksomhed, så jeg elsker at tage en lur i noget der hedder en nullerput. Det er en sød dame, der hedder Brita, der har syet den til mig.

Jeg ligger nu også fint i vinduskarmen selv om det er Bølles yndlingsplads, men her kom jeg først:)

Jeg vil gerne hjælpe “mor” med forskellige ting. Jeg er fx. rigtig god til det med gavebånd, syndes jeg da selv.

Jeg er Mattis! - håber I har nydt billederne af mig:)

En lækker lækker missekat :wink:

Dejlige billeder, dejlige katte og en smuk datter :hjerte:

Tak for kigget

Smuk dreng :love2:

:hjerte::hjerte:

Hvor er du bare dejlig ! :besvimer:

Sikken lækker røverkonge ham Mattis er! :wehuu:

Han er en køn køn dreng… :wehuu:

:love2:
Hvor dejlig har man lige lov til at være?!

:lovelove: :wehuu:

Sikke søde billeder!!!
:wehuu:

Tillykke med fødselsdagen til Mattis. Du er vel nok blevet en flot ung mandekat… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Tak for alle de søde ord til Mattis, som efter min mening er både smuk inden i og uden på. Han er jo min første kat med tavle og selv om jeg ikke burde være det (for jeg har gjort mit forarbejde inden jeg fik ham) så er jeg alligevel utrolig overrasket over hans blide sind og hans størrelse. Jeg synes bare han er kæmpe stor og han vokser hurtigt. Her ved 6mdr. vejer han godt 5kg og han er bestemt ikke tyk nærkere tvært imod. Nå, men det var en stor rød kat jeg ønskede mig og det må man sige jeg har fået.

Dejlige billeder, dejlige katte og en smuk datter :hjerte:

Jeg kan desværre ikke prale med, at hun er min. Hun tilhører min lillebror, men vi har et meget nært forhold og jeg “låner” hende tit.

:flag: tillykke med dit½ år Mattis :slight_smile: Du er en lækker mis med et rigtigt dejligt navn :slight_smile:

Nej, han er bestemt ikke tyk. Han er bare ved at vokse sig stor, så han kan blive en rigtig Gentle Giant-coon. Jeg kan godt forstå, du valgte ham.:hjerte:

[QUOTE=Bølles mor;986124]Tak for alle de søde ord til Mattis, som efter min mening er både smuk inden i og uden på. Han er jo min første kat med tavle og selv om jeg ikke burde være det (for jeg har gjort mit forarbejde inden jeg fik ham) så er jeg alligevel utrolig overrasket over hans blide sind og hans størrelse. Jeg synes bare han er kæmpe stor og han vokser hurtigt. Her ved 6mdr. vejer han godt 5kg og han er bestemt ikke tyk nærkere tvært imod. Nå, men det var en stor rød kat jeg ønskede mig og det må man sige jeg har fået.

Jeg kan desværre ikke prale med, at hun er min. Hun tilhører min lillebror, men vi har et meget nært forhold og jeg “låner” hende tit.[/QUOTE]

:ups: ups sorry, det vidste jeg ikke. Men hun ER køn og har et fantastisk hår (elsker rødt hår)

Nemlig - og hun matcher bare katten godt. :slight_smile:

Helt i orden - du er bestemt ikke den første der har troet det:) Det har faktisk skabt en del sjove/pinlige situationer, da hun ligner mig rigtig meget bl.a. på håret.

Hun figurere jo også i min avatar sammen med mig, så det er vel meget naturligt at tro hun er min.

Tak - hvorfor tror du jeg har to røde katte?:stuck_out_tongue:

Freya har i øvrigt sin egen røde kat - han hedder Herman.

Hvor er du bare en flot fyr Mattis :wehuu:og skønne billeder af dig og dine ligeså flotte venner.

Den med, at ligge højt oppe på skabene gør jeg også, og ja det ser skisme sjovt ud, når de tobenede undrende går rundt og leder efter mig. Så ligger jeg bare og griner ad dem :tihi:

Utroligt du sådan tør lade dig bære rundt på, er den slags ikke en lille smule farligt :gruble:Jeg tør i hvert fald ikke den slags - du er en meget modig fyr :cool:

Skønne dybe udkigspladser I misserer har til rådighed, det er jo ren luxus med den slags, efter min mening :thumbup:

Potedask
Bina :fin: