Jeg er officielt "tosset"

De sidste dage, har jeg ikke kunne lade være med at youtube den.
Mine drenge har jo fået pligter herhjemme, og vi har snakket om at de skal hjælpe med madlavningen, så de ikke ender op som nogle mænd der ikke kan holde hus og hjem, når de engang bliver store.

Nå men for at vise hvor “galt det kan gå” viste jeg dem lige et klip med the Swedish chef fra Muppet Show, og nu kan jeg slet ikke stoppe igen.

Jeg sidder her, og er FLAAAAAAD af grin. Det bringer minder frem fra barndommen.

Karsten siger jeg er “tosset”, men han kan nu ikke lade være med at holde af mig alligevel - og så kigger han da med over skulderen en gang imellem -LOL

Her er lige en smagsprøve… Hvem kan huske denne sang???

Tra la la la la la la den husker jeg godt :wehu:

Her er klippet jeg viste børnene

-LOL -LOL -LOL

Børnene var HELT vilde, og SÅ kørte den ellers derud af. Så nu har vi set hvad der ligner SAMTLIGE klip om kokken, og mangler bare alle de andre gode muppet dukker :wehu:

[quote=Annette O;228531]De sidste dage, har jeg ikke kunne lade være med at youtube den.
Mine drenge har jo fået pligter herhjemme, og vi har snakket om at de skal hjælpe med madlavningen, så de ikke ender op som nogle mænd der ikke kan holde hus og hjem, når de engang bliver store.

Nå men for at vise hvor “galt det kan gå” viste jeg dem lige et klip med the Swedish chef fra Muppet Show, og nu kan jeg slet ikke stoppe igen.

Jeg sidder her, og er FLAAAAAAD af grin. Det bringer minder frem fra barndommen.

Karsten siger jeg er “tosset”, men han kan nu ikke lade være med at holde af mig alligevel - og så kigger han da med over skulderen en gang imellem -LOL

Her er lige en smagsprøve… Hvem kan huske denne sang???

åhhhhhh det er bare så genialt og fantastisk sjovt, jeg ka sagtens huske kokken fra muppets, han var faktisk en af de karaktere fra muppets jeg elskede mest og efterlignede.
jeg ka huske min fru mor blev edder-rasende fordi jeg lavede show i køkkenet og smed hendes køkkenredskaber over skulderen og ned på gulvet, mens jeg sang hans munter sang og forsøgte at sige disse under
yyyyy difydiyhhh de hydi bydi byyyy de by de byyyyyy

forresten er det da den fedeste måde at lave donuts på

:danse::danse:

Jeps - den husker jeg :høhø:

Ak ja de minder. Jeg var kæmpe fan af Muppet Show og det er faktisk ikke andet end et par måneder siden jeg sidst sad og fandt alle de klip, jeg kunne med The Swedish Chef. :slight_smile:

Rigtig god underholdning. Børne TV i dag er godt nok ikke, hvad det har været. :slight_smile:

// Martin

Iiiihh jeg kom lige i tanke om flere dukker, der har sat sit præg på min barndom. (eller var det min lillebrors barndom???)

Fragglerne

:klapper:

“Seee moor - jeg har fanget en Fraggle”

Mine favoritter er i øvrigt historien om hans bananananana… nana… split!

Samt den dejlige historie om “The doggy in the (hotty) potty” :slight_smile:

Enjoy!

Tilstår, at jeg godt husker den svenske kok generelt, men ingen specifikke numre…
Derimod var jeg ved at gå til af grin over nogle sære væsner, der dukkede op af huller i jorden og sagde “Moggedamok!”, hvorpå der stod en dampstråle op fra deres hoveder :?

Jamen selvfølgelig er du da tosset Annette. Det har jeg da vidst længe :høhø:

Åh…ja…Muppet Show.
Det var tider. :klapper:

De er geniale.

Jeg var også vild med Muppet-show, især Animal, han var skøn!

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Hvordan har du kunne gå så længe uden at vide det??? Ja jeg spørger bare :stuck_out_tongue:

HOV HOV :venter:

:tihi:

de 2 gamle på balkonen syntes jeg var gennemførte geniale, hvad de ikke ku diskutere og hvordan de ku kløve et ord.
jeg har aldrig ku snuppe miss piggy og kermit

Det var simpelthen bare et super program, og jeg husker det tydeligt :ok:
Jeg var helt vild med Animal, og jeg leder stadig efter ham som bamse, og den dag jeg finder ham køber jeg ham, han er bare for fed :thumbup:

Teletubbies :?

[quote=Annette O;228536]Her er klippet jeg viste børnene

-LOL -LOL -LOL

Børnene var HELT vilde, og SÅ kørte den ellers derud af. Så nu har vi set hvad der ligner SAMTLIGE klip om kokken, og mangler bare alle de andre gode muppet dukker :wehu:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL
Der var jeg altså ved at falde ned af stolen af grin!

[quote=Johnny;228537]åhhhhhh det er bare så genialt og fantastisk sjovt, jeg ka sagtens huske kokken fra muppets, han var faktisk en af de karaktere fra muppets jeg elskede mest og efterlignede.
jeg ka huske min fru mor blev edder-rasende fordi jeg lavede show i køkkenet og smed hendes køkkenredskaber over skulderen og ned på gulvet, mens jeg sang hans munter sang og forsøgte at sige disse under
yyyyy difydiyhhh de hydi bydi byyyy de by de byyyyyy

forresten er det da den fedeste måde at lave donuts på[/quote]

DET VILLE JEG GERNE HAVE SET !!! -LOL-LOL-LOL-LOL

Nej, nej, det var et indslag i et Muppet-show, en slags månelandskab med huller/kratere, og så kom de her runde, kulørte fake-fur-hoveder op af dem - helt gak!
Teletubbies kender jeg skam godt. Skruptosset, og ind i mellem sjovt :slight_smile:

[quote=Mette Stevnsborg;229004]-LOL-LOL-LOL-LOL
Der var jeg altså ved at falde ned af stolen af grin!

DET VILLE JEG GERNE HAVE SET !!! -LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Enig! -LOL

Jeg syntes The Swedish Chef var super uhyggelig, da jeg var lille. Se ham lige: Swedish Chef - Frog Legs - YouTube

Men i dag forstår jeg godt det er sjovt.

Fragglerne elskede jeg til gengæld.