Jeg er så lækker

… så min menneskemor vil lige vise mig frem :høhø:
Mojo er en blanding af en Norsk Skovkat og en Maine Coon, så hun er en Norsk Coon :tihi:

Men ville bare lige vise nogle nyere billede af min lille pige, det er jo længe siden jeg har været herinde, så tænkte, at det var på tide med nogle nye billeder. Mojo fyldte 1 år her d. 12.02.2012.

Først et billede, fra da hun var lille killing:

-også de nyere billeder:


Man kan da ikke stå for det søde ansigt :love2:


Er jeg ikke bare nuttet?


Jeg kan også ligge på borde, selvom jeg ikke må :stuck_out_tongue:


Hmm, så tager hun et billede imens jeg gaber…


Haha, hun havde lige taget tøjet ud af maskinen, også så jeg mit snit til at springe derind.


Jeg kan godt flirte og gøre mig til :ups:


Jeg ser også lækker ud i profil.


Jeg gider ikke mere nu, lad mig sove…


Så lige et sidste billede, kun fordi jeg er så bedårende :ups:

Håber I nød billederne :slight_smile:

Flotte farver den har den skønne mis ! :love2:

Hold da helt fast hun er blevet stor. Og ikke mindst utrolig smuk (stadig) :wehuu:

Dejlige billeder, af en rigtig skøøøøn kat. Sikke dejlige farver hun har.

Takker for jeres fine kommentare!
Jeg synes jo også selv, at hun er noget af det skønneste :love2:

Ja du er bestemt en rigtig skønhed:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Såååå smuk… Hun var bedårende dengang, men nu er hun virkelig vokset op til at blive en smuk voksen dame :hjerte:

Ja, jeg synes også, at hun er blevet noget så lækker. Ja, hun var også lækker før, men nu :surrender1:

Hun er så stadig en bøllemis uden lige :tihi:

Mønster og farve er rigtigt slået igennem nu, så din Mojo er blevet en rigtig flot ung dame. :hjerte:
Og hun er lige netop en “Norsk Coon”, for man kan så tydeligt se træk af begge i hendes mix. Mange tak for kigget. :smiley:

Wow nogle super smukke farver hun har :hjerte:

Hvor er hun smuk :wehuu:
Og det er bare så skøn en farve hun har :slight_smile:

Hun er smuk :iloveyou:

hvor er hun bedårende :slight_smile: sikke et vidunderligt udtryk hun har :slight_smile:

Hun er en rigtig skønhed - både som voksen dame og som lille misling. :smiley: :smiley:

Tænk at være lige så nuttet som voksen, som hun var som Killing. Hun er en skøn skøn smuk missepige.
Knus Elin

For pokker hvor er hun bare blevet smuk Chelle!
Og stor :uha:

Ikke at hun ikke var smuk som killing. Men hold da op. Mums! :hjerte:

Hvor er hun skøøøn både dengang og nu…
Virkelig lækker…

Så lige billeder med vaskemaskinen som hun er inde i, og bliver nød til lige af advare ved at dele min erfaring.
Min ene kat smuttede på et tidspunkt ind i vaskemaskinen, tumlen snurrede en halv omgang og katten blev nervøs og forsøgte at holde sig fast med kløerne… Dette resulterede i at hans poter krydsede hinanden i det tumlen snurrede, og hans kløer var nærmest umulige at få til at slippe hullerne inden i tumlen. På et tidspunkt var jeg lige ved at tro, at jeg blev nød til bare at hive om det så kom til at koste en klo eller to plus en tur til dyrlægen… Så galt gik det dog heldigvis ikke, katte kom ud i god behold, men jeg var noget rystet…

Dette kun mens som noget som måske er værd at overveje, idet jeg gerne selv ville have været foruden denne oplevelse… -Behøves jeg at skrive, at vaskemaskinen er forbuds område herhjemme :slight_smile:

Hilsen Sussie

Ja, det er hun godt nok, hun er da bare tæskelækker! :inlove: :hjerte:

Og vidunderlige farver hun har :love2:

Sikke en yndlig lille pige :hjerte:

Takker alle sammen for alle de fine ord. Men skindet bedrager, hun ser sød ud. Men er i virkeligheden noget af en bøllemis! :ups:

Puh ha, sikke en grim historie -men godt at læse at der ikke skete mere! Men tro mig, hun får heller ikke lov til at ligge inde i vaskemaskinen. Hun så bare lige sit snit til at hoppe derind i, lige efter jeg fik tømt den (den bølle) -og det kom der så lige et billede ud af :tihi::ups: