Jeg er så stolt af min store pige

Vi er lige kommet hjem fra dyrlægen og jeg er SÅ stolt af min lille Mini pige :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Vi skulle ind til en ny dyrlæge i dag som lige er kommet hjem fra barsel og var derfor nervøs for hvordan Mini ville reagere, men hun var simpelthen bare så dygtig, og fik så meget ros at hun kan leve højt på det, det næste år:rock::wehuu:

Hun ville dog gerne putte ind til mig og kravlede op for at kramme nusse og kysse op til flere gange. Hun undersøgte hele rummet og var rigtig fræk og prøvede at nakke nogle af de godbider der stod der inde :tihi:
Dog bed hun min mor da hun blev vaccineret, men hvis man spørger Mini bad hun sikkert selv om det :høhø:

Rikke (dyrlægen) stod længe og sagde at katte godt kunne reagere sådan og sådan på chippen og at jeg skulle holde godt fast, hun rørte sig ikke ud af stedet, men hun skulle lige have en krammer og en kysser bagefter :wehuu:

Hun vejer 4,9 kg. og har den flotteste tykke pels og Rikke har endda skrevet i sundhedsbogen at Mini er sød og rar. Mit hjerte smelter. Åååårh :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg er såsåsåsåså stolt af min stoooore pige, og nu skal hun have kylling! :savle::savle:

Jeg kan varm anbefale Højbjerg dyreklinik, og især dyrlægerne Jens og Rikke der ude :thumbup:

Undskyld men jeg er bare så glad.

:inlove::love2::møz::juhu::yah::hjertehop:

Dyrlæge … nej tak :yikes:
Sidste gang min mor slæbte mig med hen til dyrlægen, gravede hun (dyrlægen) med en laaaang pind ind i mit øre … det skal jeg ikke nyde noget af igen !! :yikes::yikes:
Synes du er rigtig dygtig, at du tog det så pænt

Møzzer :love2:
Bølle-Bjørn :pote:

Hvor dejligt for jer :slight_smile: Håber det går ligeså nemt, når jeg skal have mine til dyrlægen for første gang her i februar :slight_smile:

Ejjjjj hvor skønt at høre :thumbup:
Det er altid dejligt med en god oplevelse hos dyrelægen, da der jo kan komme en dag, hvor det virkelig gælder om, at missen er tryg ved dyrelægen :slight_smile:

Ihh det betyder bare SÅ meget at det går godt ved dr. dyr :slight_smile:

DEJLIGT :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;538420]Dyrlæge … nej tak :yikes:
Sidste gang min mor slæbte mig med hen til dyrlægen, gravede hun (dyrlægen) med en laaaang pind ind i mit øre … det skal jeg ikke nyde noget af igen !! :yikes::yikes:
Synes du er rigtig dygtig, at du tog det så pænt

Møzzer :love2:
Bølle-Bjørn :pote:[/QUOTE]

Jooo :yikes: Og jeg sad altså også bare hele vejen i taxaen der op og prøvede at overbevise min mor om at køre hjem igen, men det ville hun ikke høre tale om :ked:

En pind i øret? det lyder ikke rart, dumme dyrlæger :uha:

Mysmys
:pote:Mini

Ja jeg svæver også på en lyserød sky, er bare så stolt over min pige. :wehuu:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;538444]Ejjjjj hvor skønt at høre :thumbup:
Det er altid dejligt med en god oplevelse hos dyrelægen, da der jo kan komme en dag, hvor det virkelig gælder om, at missen er tryg ved dyrelægen :)[/QUOTE]

Ja det er jo det. Er også en af grundene til at jeg er glad for at Rikke er tilbage fra barsel, for Mini har det ikke særlig godt med mænd, og har været meget bange ved de to mænd der oppe (især den ene, men ham bryder jeg mig heller ikke om) selvfølgelig var hun bange, men hun virkede meget mere tryk ved Rikke, og Rikke var bare så sød ved både Mini og mig. :thumbup:

[QUOTE=Lotte;538462]Ihh det betyder bare SÅ meget at det går godt ved dr. dyr :slight_smile:

DEJLIGT :)[/QUOTE]

Ja det er det nemlig. Jeg er en piveskid og hønemor, så jeg har det rigtig svært når mine børn skal afsted til dyrlæge, det er lige før de tager det bedre end jeg gør :lol: