Jeg er skingrende sindsyg - Tidligt op om morgenen

det var ihvertfald hvad jeg fik at vide i dag dag jeg fortalte en bekendt at jeg står op ved 5.30-6.00 tiden, uden at skal på job. Det er ikke første gang jeg har fået kastet den i fjæset imens folk ser meget underlige ud i ansigtet.
Normalt når jeg skal på arbejde står jeg op kl. 5.00 og står gerne op 1 halv til 1 hel time senere i weekenden. Men her de sidste måneder har jeg været hjemme gående og står altså stadivæk op sådan ved 5.30 tiden. Jeg nyder at side med kop te og se/høre “dagen” stå op. Og her efter starter dagen så med de ting jeg nu engang for den til at gå med. Jeg går i seng 21.30-22.00 så jeg syntes da ikke jeg går glip af så meget.

Men altså JER ER SKINGRENDE SINDSYG -what -what -øøøvvvs -øøøvvvs -uh -uh -uha -uha -breakdance -breakdance

jeps skingrende sidsyg… eller også er du ikke -høhø

mens du sidder og hører dagen stå op, kigger jeg rastløst på klokken og ønsker den bliver 6 så jeg kan komme hjem i seng, jeg arbejder nemlig på det tidspunkt -pote

sådan er vi jo heldigvis så forskellige -thumbs men det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ville ønske jeg var morgen menneske som du er… hold da op jeg ville få meget ud af dagen

Du er velæ blot dèt man kalder et A-menneske og det er der da ikke noget galt i.
En solopgang er der ikke meget der overgår
Brita, som elsker sin seng om morgenen…men der ER også en fysisk grund til jeg ofte har svært ved at få fjernet dynen…der ligger x-antal misser på den OVENPÅ mig. Ikke så sært jeg af og til føler det som om jeg både har hofteskred, bækkenløsning OG en dickusprolaps på vej

jeg står også op mrellem 5 og 6 - der findes ikke noget bedre end at mærke verden vågne…

så kan vi være skrupskøre sammen -xxrotflmao

ja før i tiden stod jeg op kl 4 om morgenen og der er altså ikke noget bedre end at se dagen og folk lige stille gøre sig klar til en ny dag. nu er jeg blevet lidt af et sovedyr og kan fint ligge i sengen indtil både 8 og 9. men det ændre sig jo nok når jeg engang blir kampklar til arbejdsmarkedet igen.
jeg elsker nemlig at stå tidligt op

Når jeg er studerende og har nogle heldige kursusplaner elsker jeg også at stå op med solen.

Om sommeren er det skønt og om vinteren har jeg meget svært ved at stå tidligt op.

Mon du er naturlig i stedet for sindssyg? [bigloony] [bigloony]

Jeg har nok altid været a-menneske. Hvis jeg en sjælden gang vågner senere end 7 har jeg det som om jeg har mistet noget af dagen. Mine katte skal også nok fortælle mig hvis jeg trækker den for lang tid - maden skal være severet inden 6 TAK.
kamikaze håber du har en kingsize (staves) seng.

Vores seng er 180 gange 220…men hvor der er hjerterum er der plads. [bigloony]
GID jeg kunne lægge billeder på herinde, for jeg har faktisk et billede der fint illustrerer hvorfor det KAN være svært at komme ud fra dynen om morgenen. [smilie=hate-tunz.gif]
NÅR her er mislinger er jeg nærmest SOVSET inde i mislinger. Fandt mig selv engang næsten kvalt fordi 2 mislinger havde lagt sig på min hals…hoost. [cat01.gif]
Brita -pote
nb…at falde i søvn til x-antal misser og mislinger der spinder…findes der noget større? -lovelove

RETNINGSLINIERNE.

  1. Husk sigende overskrifter som fortæller hvad tråden handler om, ellers forbeholder Admin/hjælpeadmins sig retten til at ændre overskriften. Ved gentagne oprettelse af samme tråde uden sigende overskrifter, forbeholder Admin/Hjælpeadmins sig rettet til at slette disse tråde.

Sjældent jeg står op efter kl 07… Når jeg er ude og sejle (2 mdr ad gangen) bliver jeg vækket kl 0545/0645 (sommer-/vintertid) for der skal jeg sende skibets position ind til land. (Sømand og telegrafist - af Guds nåde)… Og når jeg er hjemme (2 mdr ad gangen) er det samme tid jeg står op. (Er gift med Trollemor, og der skal jeg op inden hende da hendes mund kører i tomgang lige fra hun åbner øjnene :stuck_out_tongue: ) Jeg elsker kaffe og ro om morgenen. Står altid op når jeg vågner. Ligger aldrig og gasser den under dynen. “Kaster” misserne over til Trollemor, og så er det op og hop!!! :smiley:

Synes nu det lyder fornuftigt. På nathold er det så rart når det bliver lyst mellem 4 og 5. Det er så fredfyldt på det tidspunkt.

  • Jeg er gået på ferie i dag og er spændt på, hvordan mine sovevaner bliver de næste 3 uger. Sikkert helt omvendt end dine.

P.S. Der er nu ikke noget galt i at være skingrende sindssyg, så længe man hygger sig.

Jeg synes ikke, at du er skingrende sindsyg. Jeg er selv morgenmenneske og rimelig frisk med det samme, jeg vågner - Vågner af mig selv ved 6.15-tiden til hverdag, selvom jeg ikke skal på job i øjeblikket. Og står gerne op kl. 7 i weekenderne. Må så til gengæld sige, at der ikke er meget krudt tilbage i mig, når kl. er 22.30-23.00 -sover

Det er da rart at høre at jeg ikke er den eneste der er lidt skør i det, eller måske helt almindelig når det kommer til stykket. Uanset hvad så vil jeg blive ved med at stå op ved 5.30-6.00 tiden ellers tror jeg jeg bliver skør -what -what -uh -uh

Altså stod det til mig så sov jeg hver dag til kl 9…og det gjorde jeg også indtil Charlie kom ind i familien…øjjjjj hvor var det dejlig… [bigloony]

Mennnnnn med Charlie kom også en chatterbox…vågn op…vågn op…tal til mig…elsker du mig ikke…nusssssss mig…moarr…kom nu…

Ja så nu er klokken for det meste kun 7 når jeg står op med mindre min mand er ude og rejse…så opdager Charlie nemlig ikke hvad klokken er (min mand er jo ikke stået op) og så kan vi nogengang snuse til 8,30 [bigloony]

Nogle gange ville jeg ønske at jeg var naturlig A menneske men det er jeg ikke…tilgengæld kan jeg sagtens være sent oppe og stå tidelig op, hvis jeg skal, uden problemer… [bigloony]