Jeg er vel ikke den eneste der har en meget magelig kat?

Sid ligger ned når han drikker. Og det ser ikke ligefrem elegant ud:

Men jeg mener at huske at der er andre hvis katte dyrker samme afslappede stil?

:lol::lol:dovenskaben længe leve :thumbup:

:lol: Genialt billede

Troede vores kat var magelig, men det har hun dog endnu ikke gjort :smiley:

-xxrotflmao ja magelig er nok det rigtige ord. Dejligt billede :slight_smile:

Jeg får helt dårlig samvittighed over at have lagt det billede ud, han ligner virkelig en bøv… :ups:

Han er da nuttet :inlove:

Ved du hvad Sarah, Sid er ligeglad, og vi andre nyder den slags pletskud :slight_smile:

He he ! Min kat Miro ligger ned når han spiser, præcis som din kat gør ! :gruble:

Jah, han er en nuttebøv :hjerte:

Det er selvf rigtig nok… :slight_smile:

Billeder, billeder! :smiley:

Haha hvor er han kær :slight_smile:

mine katte står - men de har også korte ben :smiley:

Min første hest lå ned og græssede - det er nok lidt det samme :smiley:

Ok ! jeg skal prøve at ta et billed af min kat når han ligger ned og spiser, så du kan se at det ikke kun er din kat der er lidt bøvet !!!

[QUOTE=Margrethe;768424]Haha hvor er han kær :slight_smile:

mine katte står - men de har også korte ben :smiley:

Min første hest lå ned og græssede - det er nok lidt det samme :D[/QUOTE]

Haha, ja med Margrethes benlængde gør det nærmest ingen forskel om hun står eller ligger :stuck_out_tongue:

Yay!

Det er god stil det der :thumbup:

Jeg har bare en ligeså doven kat som din. Hun har kattelåge til at kunne komme ud, men om hun ikke forventer, at hendes ejer lukker hende ud og gider rejse sig op fra sofaen for at åbne døren helt. Dumme kat :smiley:

[QUOTE=Mijv;768447]Det er god stil det der :thumbup:

Jeg har bare en ligeså doven kat som din. Hun har kattelåge til at kunne komme ud, men om hun ikke forventer, at hendes ejer lukker hende ud og gider rejse sig op fra sofaen for at åbne døren helt. Dumme kat :D[/QUOTE]

Det er god stil, slaver skal arbejde før de får lov at nusse én og generelt fortjene éns selskab!

Aske lå ned både og spiste og drak :slight_smile:

Sid står op når han spiser. Man kan jo ikke sprede maden ud over hele gulvet når man ligger ned :cool:

slave og slave… :slight_smile: jeg vil hellere ses som deres beskytter, ven og det trygge :slight_smile:
Men nogle gange kommer slaven nu alligevel op i en…

Minder mig om at jegengang havde en kat som var kælepot. Efterhånden synes jeg at hun er blevet ret reserveret. Hun vil stadig gerne kæle, men hun spurter ikke hen efter det. Faktisk kan jeg idag kalde og kalde på Mijv uden der sker en reaktion, og hun kigger måske bare dumt på mig. Jeg skal selv hen for at nusse, og så elsker hun det sørme også, mens hun ligger der og siger kælelyde, mens jeg nusser hende.

Hæ… jeg vidste at jeg havde et billede af ham min gamle Striber og hans sære vane :slight_smile:

Aske blev for øvrigt ofte kaldt den Romerske Skovkat pgr sin vane med at ligge til bords…

[QUOTE=Ann K;768495]Hæ… jeg vidste at jeg havde et billede af ham min gamle Striber og hans sære vane :slight_smile:

Aske blev for øvrigt ofte kaldt den Romerske Skovkat pgr sin vane med at ligge til bords…

[/QUOTE]
Genialt!

haha…
Han er da kløgtig…Hvorfor stå, når man kan ligge ned!?