Jeg faldt ned ad trappen! Ikke for sarte sjæle!

[quote=Celina;424858]Tak girls haha
Jeg sendte det som mms til min mor og overvejde hvor mange sek der gik før hun ringede…
Ikke mange vil jeg sige :klapper:[/quote]

Nej, hvor er du slem :yah: Hvis hun gør dig arveløs, så er det lige før man godt kan forstå det :klapper:
VH
Susanne

Total sejt!

Syns det ser rigtig fint ud. Kom til at tænke på da jeg “skar” min finger :tihi:

[quote=Mona Jensen;424978]Ungdommen i dag er da splittertossede. -LOL

Det er vist sagt til alle tider…[/quote]
Du har så ret. :klapper:
Men det er nu godt lavet.

Celina, ved du ikke at mødres hjerter er svage når det gælder deres børn:venter:

-LOL tror min mor havde gjort mig arveløs

Jeg laver fortsat horror makeup og tænkte jeg ville dele lidt af det med jer igen :slight_smile: Det er muligvis en underlig hobby, men nogen skal jo synes det er sjovt :stuck_out_tongue:

FY FOR F**** * den hage ser klam ud!!

Man må sige at du er dygtig!!

/Mette

Prøv med noget Zovir :cool:

du har virkelig talent smukke!!!

prøv også at vise noget af din party makeup - jeg er HELT vild med den blå/grønne/gule du havde lavet!!

Wow hvor er det flot lavet! Elser de små hudlapper på hagen - og de der hæfteklammer O.o! Wow!

Aww tak :wehuu:

Jo, lidt offtopic kommer der lidt af min “Party-makeyp” som Gitze siger det :høhø:

Det er da super godt lavet!

  • og jeg vil så også gerne se din tat, den ser nemlig også rigtig flot ud, det lidt jeg lige kan se af den … :slight_smile:

[QUOTE=Camischa;629950]Det er da super godt lavet!

  • og jeg vil så også gerne se din tat, den ser nemlig også rigtig flot ud, det lidt jeg lige kan se af den … :-)[/QUOTE]

1000 tak :love2: Jeg skal tage et billede og lægge op imorgen :slight_smile:

hehe… meget cool ;-D…

er du færdig du er godt sminket på første billede i tråden - og sikke flot make up senere også…warww