Jeg flytter - er uden net nogle dage

I morgen, fredag flytter vi ud i rækkehuset.
Dvs jeg skal være uden net indtil mandag og uden jer :frowning:

Kommer til at savne jer… heldigvis er det kun nogle dage!!

Og jeg tager på Bestyrelses weekend, så jeg er her heller ikke Stakkels dem Annette at undvære os to -felixsylvester

hejsa i 2 høns, i vil da helt sikkert være savnet herinde, men jeg vil ihvertfald ønske jer god weekend.

eji altså, og så lige jer 2… jeg kommer til at savne jer… -ked -ked

HØNS FNYSsssssssssssss

Hanne skal vi se om du kan ligge i min kuffert, vi skal i sommerhus -waytohot -waytohot

Ej Karen… det må vi time bedre en anden gang… det går da helt ned weekenden over - hvem skal så skrive alle indlæggene??

Nu må i på banen folkens GGG

Ja nu skal Johnny have hænderne op af lommerne -skadefryd uha bare han da ikke kommer til skade -help

Hanne skal vi se om du kan ligge i min kuffert, vi skal i sommerhus -waytohot -waytohot[/quote:3eafjrw5]

-lyside jaaa… mon ikke jeg kunne krølle mig sammen… -høhø

Vi skal også flytte i morgen, så jeg er først online d. 3 juni - ifølge vores netudbyder. Uha, det bliver også hårdt at skulle undvære jer kattetosser i så mange dage!
-ked

Ja nu skal Johnny have hænderne op af lommerne -skadefryd uha bare han da ikke kommer til skade -help[/quote:37jj8n4j]

gider jeg da ikke, tror faktisk jeg mere el mindre vil holde netfri weekend

Ja nu skal Johnny have hænderne op af lommerne -skadefryd uha bare han da ikke kommer til skade -help[/quote]

gider jeg da ikke, tror faktisk jeg mere el mindre vil holde netfri weekend[/quote:1lx09q7q]

næ næ du den går ikke, der skal da være nogen til at holde gang i trådene -gimiggimig

Hanne skal vi se om du kan ligge i min kuffert, vi skal i sommerhus -waytohot -waytohot[/quote:29uv70vp]

-lyside jaaa… mon ikke jeg kunne krølle mig sammen… -høhø[/quote:29uv70vp]

Jo du fylder da ikke mange par sokker eller trusser -joker

-høhø -høhø -høhø -høhø Endelig kan de andre få lov at sige noget -høhø -høhø -høhø

Puha du får da abstinenser inden -uh -uh -uh

Uha der bliver da helt kedeligt i weekenden kan jeg høre, kan være man bare skal tage til marked, selvom der er langt.

Så er JEG tilbage weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

-velkommen [bigloony]

Jep jeg er også tilbage nu, men puha mine øjne er tunge, og jeg hører stadig skvadder i ørene. -regler -regler -regler

Dejligt at være “hjemme” igen!

Nu vil jeg læse alle indlæggene G