Jeg går lige ned og ser fjernsyn

Sådan sagde min mand, da vi havde spist morgenmad. Lidt efter kiggede jeg ned og så fjernsynet var slukket.
Jeg sagde: Ville du ikke se fjernsyn?
Manden svarede: Det gør jeg da også og det er den bedste udsendelse jeg har set længe. Han pegede på de to killinger Lousiana og Montana, der underholdt i fri dressur.
Disse ord kom fra den mand jeg lærte at kende for godt 20 år siden og som ikke brød sig om katte. Idag går han mindst ligså meget op i vort arbejde med snowshoe og opdrættet Yogini som Helle og jeg gør.
Knus fra en glad Elin

[QUOTE=Leopolds mor;718876]Sådan sagde min mand, da vi havde spist morgenmad. Lidt efter kiggede jeg ned og så fjernsynet var slukket.
Jeg sagde: Ville du ikke se fjernsyn?
Manden svarede: Det gør jeg da også og det er den bedste udsendelse jeg har set længe. Han pegede på de to killinger Lousiana og Montana, der underholdt i fri dressur.
Disse ord kom fra den mand jeg lærte at kende for godt 20 år siden og som ikke brød sig om katte. Idag går han mindst ligså meget op i vort arbejde med snowshoe og opdrættet Yogini som Helle og jeg gør.
Knus fra en glad Elin[/QUOTE]

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg stemmer for, at I beholder Louisiana - Mogens skal vel ikke undvære sit fjernsyn?

Herligt :thumbup:

Ja men Eva, der er da ikke noget jeg hellere vil, men jeg kan jo ikke beholde alle killinger, selvom jeg gerne vil. Måske Helle og Mogens synes det er en dum ide, når nu meningen er vi vil have snowen udbredt i Danmark.

Knus Elin

Kan kun være enig med dig Skattekat, du skulle se de to røvere, det er top underholdning de levere.
Det må åbenbart være trættende, for nu ligger de ovenpå Mogens og sover.
Knus Elin

Nå men så har han da også en god undskyldning for at han er nødt til at blive siddende :slight_smile:

Haha det lyder som min mand. Har flere gange taget ham i at putte med misserne (som han ikke kan li) :smiley:

[QUOTE=Leopolds mor;718950]Kan kun være enig med dig Skattekat, du skulle se de to røvere, det er top underholdning de levere.
Det må åbenbart være trættende, for nu ligger de ovenpå Mogens og sover.
Knus Elin[/QUOTE]

Sover Nissefar osse ? :stuck_out_tongue:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Dejlige Mogens…

Lige nu sover de alle tre. Mogens er ikke helt på toppen idag, så han har puttet sig under dynen og efter at have fornærmet Leopold, sover de to små også:høhø::høhø:
Leopold sidder og brokker sig her hos mig:)
Knus Elin