Jeg har lige modtage en besked om at min datter og svigersøn snart kommer på besøg
Hvor bliver det dejligt at se dem igen
Har du også noget du går og glæder dig til?
Jeg har lige modtage en besked om at min datter og svigersøn snart kommer på besøg
Har du også noget du går og glæder dig til?
Jeg glæder mig over -
at du glæder dig…
Det lyder skønt -lovelove
Jeg glæder mig til der er efterårsferie, så kan vi sove længe
[quote=birtheras;268402]Jeg har lige modtage en besked om at min datter og svigersøn snart kommer på besøg
Har du også noget du går og glæder dig til?[/quote]
Glæder mig til vi er færdig med at ligge 400 kvm i haven så misserne kan få deres kattevolier:wehu:
Lyder dejlig du for besøg af din datter …
Jo glemte helt og sige den 24/10 når vi skal havde nordjyllands træf:wehu:
Det lyder da skønt
Bor I i nærheden af en lufthavn, så man evt. kan blive hentet hvis man falder forbi :høhø:
Jeg glæder mig utrolig meget til at se min mor + mand og mine små søskende i ferien! Nøj hvor skal vi have nogle dejlige og hyggelige dage sammen
… Der går alt for lang tid imellem :S
[quote=Denise;268463]Det lyder da skønt
Bor I i nærheden af en lufthavn, så man evt. kan blive hentet hvis man falder forbi :høhø:[/quote]
Der er ikke længere end ca 1/2 time - 40 min til lufthavnen på en god dag
Det lyder rimeligt
Det lyder skønt, jeg kan godt forstå at du glæder dig.
Jeg glæder mig over at have en uges ferie lige nu, så kan jeg nemlig nyde de små misser her.
Hilsen LIsbeth
Jeg glæder mig til at min eksamen er overstået og jeg kan holde efterårsferie hvor jeg bla. får besøg af en veninde jeg ikke har set i lang tid
Det lyder dejligt med det besøg du får.
Jeg glæder mig til, at jeg har taget en fridag på onsdag, hvor jeg skal til frisøren og have en helt ny frisure (tror jeg).
Så glæder jeg mig også til, at jeg snart skal på katteudstilling i Lichtensfels i Tyskland. Det er alt for længe siden vi sidst har været afsted.