Jeg har blitt storebror!

Hvem skulle vel tro det? Men det er jeg virkelig,og jeg skal nok ta en tur på besøk å nusse og susse på dem,og lære dem rampestreker når dem bare har blitt litt større :muhaha:.

Det var ikke meningen mamman min skulle ha flere bebiser,men etter mange runder i tenkeboksen,med solid backup, hvis mammen min skulle bli syk, så ble hun altså sjarmert i senk av en meget hyggelig kar. Det er jo fint på en måte å være enebarn, for bortskjemt er jeg - likevel, storebror, ja det er et veldig fint ord, og jeg er glad for å ha fått mer familie.

Mamman min var ikke like tung som da hun ventet meg,men da var vi jo egentlig 6 søsken. Denne gangen ble det 3, og igjen ble det bare vakre orientalere, MED spotter. Kan tro gamle-matmor ble glad da.
Mamma er sjokoladespottet og pappan er sjokoladeclassic, så forventet, skulle jo fargene bli lilla og sjokolade. Men mamma og onkel er 2 luringer. Jeg har ikke bare fått sjokoladespott og lillaspott søsken, jeg har til og med fått en cinnamonspott med hvitt.

Det går bra med med mamman min. Hun holdt alle på pinebenken til nesten dag 70, så klarte hun alt selv. Det at sånne saker går i arv med tiden fra mødrene i slekten,det er altså ikke alltid sant,for da skulle jeg blitt storebror lenge før :cool2:

Jeg håper jo så klart alle småsøskene mine skal klare seg,men lille cinnamon trenger litt ekstra hjelp. De 2 andre raser i fra han i størrelse og bare skubber han vekk i melkebaren. Krysser fingrene for han, for jeg har ingen småsøsken å miste :hjerte:

Her er småsøskene mine nettopp blitt tørre :

Og her er de 2 største. Utrolig fine småsøsken, jeg syns dem ligner litt på meg? :lovelove:

Kjærlig hilsen stolt og glad storebror, Tiger :skål:

Ih tillykke! Sikke nogle søde små søskende! Og jo, de ligner dig da vist lidt :smiley:

Stort tillykke med så smukke søskende, og jeg krydser fingre for, at den mindste klarer sig :kryds:

Tillykke Tiger( og mamma) sikken nogle fine søskende du har fået,er sikker på du bliver en rigtig god storebror:D

Krydser poter for den lille

Hilsen Burmabanden

Nåhhhh, så har man da lov at være stolt :slight_smile:

Tillykke med dine søskende … de ser søde ud … og vær nu sød ved dem når de bliver størrre og du skal lege med dem …

nøj de er kære - Tillykke med titlen som storebror :slight_smile:

Tillykke til Tiger :flag::flag::flag:

og til gamle matmor og Tiger’s mamma ikke mindst :smiley:

Jeg :kryds: for, at den lille cinnamon klarer sig og vokser op og sørger for, at Tiger bliver underholdt i mange uger :wehu::wehu:

Hvor er de nogle kære små pus :hjerte: Tillykke med dem, Tiger :flag:

Jeg håber, den lille cinnamon finder ud af at forsvare sin ret til en plads i baren også - eller at han trives med lidt støttefodring :kryds: :kryds: :kryds:

Nogle fine spot-missere … siger Spotty :tihi:
Håber den lille cinnamon klarer sig :kryds:

Stort tillykke:flag::flag::flag: til Tiger med hans tre dejlige småsøskende.:hjerte::hjerte::hjerte:

Må de blive lige så smukke som dig. :thumbup:

:smelter:

de er SKØNNE Veena … absolut pragtfulde!!!

[QUOTE=Thelma;935982]Kjærlig hilsen stolt og glad storebror, Tiger :skål:

[/QUOTE]

Stort til lykke med dine små søskende. :flag:

Hvor er du dog selv blevet en meget smuk fyr :hjerte:, er sikker på dine søskende vokser sig lige så store og smukke med tiden.

Mvh
Yvonne

Tusen takk :slight_smile:

Det er stadig ingen endringer til det verre med min lille bico bror,så vi krysser fingrene alt vi kan. Han får støtteforing av og til,men han syns ikke så mye om det.
Noen ganger får han melkebaren helt alene,men det syns ikke de andre søskene noe om. Tro om dem er like bestemte som meg? Men jeg måtte også kjempe som liten bebis, da jeg mistet alle mine søsken og nesten mamman min, så jeg skal sende han noen gode vibber om at når jeg klarte det,så skal han også.

Jeg bor jo ikke hjemme hos min matmor, jeg bor hos forvert og deres store familie.
Men min nye familie har vært oppe på besøk allerede 2 ganger siden søskene mine ble født, så jeg håper jo at jeg også får bli med opp en annen gang. Dem pleier nemlig å ta med med på besøk til deres 2-bente venner,så leker jeg med de 4-bente i familien. Det er mest små miniartyr-hunder jeg har fått leke med,men ekte småsøsken,det er nok noe helt annet :slight_smile:

Nårh, de er fine, de små…:love2: Håber den lille sløje klarer skærene! :kryds:

Ham Tiger…HOLD da op, hvor er han smuk! :besvimer::hjerte:

Hvor er de søde! Tillykke med dem!

Og hvor er storebror da bare SMUK!!

Det må være ham til højre, du nu har til salg nu, ikke? Hvor er han bare smuk og dejlig.:hjerte:

Jo flere orientalere jeg ser, des mere charmerende bliver de… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;961610]

Det må være ham til højre, du nu har til salg nu, ikke? Hvor er han bare smuk og dejlig.:hjerte:

Jo flere orientalere jeg ser, des mere charmerende bliver de… :smiley:

[/QUOTE]

Jeg er helt enig med dig FF.

Jeg kommer aldrig til at eje en fordi deres temperament ganske simpelt ikke passer til mig, men man kan jo godt kigge på dem og nusse dem :wink:

Man skal aldrig sige aldrig. :?

Jeg har da en lille drøm om, at kattealderdomshjemmet her engang foruden Somalier og huskatte vil rumme både en Brite og en Orientaler. Alle i perfekt harmoni, fordi de enkelte katte er udvalgt på deres individuelle personligheder frem for racernes generelle temperament… :smiley:

[QUOTE=Helene C;961612]Jeg er helt enig med dig FF.

Jeg kommer aldrig til at eje en fordi deres temperament ganske simpelt ikke passer til mig, men man kan jo godt kigge på dem og nusse dem ;)[/QUOTE]

[QUOTE=FinnFrode;961618]Man skal aldrig sige aldrig. :?
[/QUOTE]

Enig med FinnFrode … der er ikke SÅ mange år siden jeg syntes orientalere var noget af det grimmeste og jeg skulle ihvertfald aldrig bo sammen med sådan en :regler:
Så fik jeg Ossy, som var ½ orientaler (og som jeg havde sagt ja til at overtage, fordi jeg fik at vide at hun var ½ perser/½ gårdkat :cool:) og hun var jo både smuk og dejlig, nu har jeg Spotty som i den grad både bærer præg af en asiatisk race af udseende og ikke mindst … væremåde :besvimer:
I går brugte jeg 13 timer på at besøge Anne Korsbakke, for at opleve hendes hippier på hjemmebane og jeg er i den grad solgt til stanglakrids … men I siger det ikke til hende :venter: