Jeg har designet kattemappe-forsider

Lidt af det jeg har siddet og puslet med i aften :slight_smile:

Det er forsiderne til deres A5-kattemapper, som indeholder alt lige fra sundhedsbog, pas, udstillingsbedømmelser, stamtavle osv.

De bliver også det, publikum kan se stå oven på mit bur fremover. :slight_smile:

Fellinis billeder bliver også opdateret løbende som han vokser.

Hvor er det flot :ok:
Sådan en mappe vil jeg også have :slight_smile:

Det ser flot ud Thilde :slight_smile:

Tak :slight_smile: Ja jeg er ikke noget photoshop geni så det er skam bare lavet i Word (og det gik simpelthen for langsomt at få Mike photoshop geni til det) :tihi: Men jeg er godt tilfreds. Enkelt og fine farver.

Det er rart endelig at have fået styr på deres ting i mapper!

De er super flotte :slight_smile:

De er super fine - dem kan du godt være stolte af :slight_smile:

Hvor er de flotte! :thumbup:

De er super flotte Tilde :smiley:

Hvor er de fine Thilde :ok:
Ham Fellini ser så kikset ud (på en sød måde) på det øverste billede :tihi:

Tak allesammen :smiley:

Hanne - Tror der sidder en usynlig flue på næsen af ham :stuck_out_tongue:

Søde Pia Robdrup har lovet at gøre hvad hun kan for at printe dem til mig til Vissenbjerg udstillingen så jeg også har fine kattemapper at flashe :slight_smile: Blev lidt misundelig på Coopers fine.

De ser rigtig flotte ud

[QUOTE=ThildeL;977516]Tak allesammen :smiley:

Hanne - Tror der sidder en usynlig flue på næsen af ham :stuck_out_tongue:

Søde Pia Robdrup har lovet at gøre hvad hun kan for at printe dem til mig til Vissenbjerg udstillingen så jeg også har fine kattemapper at flashe :slight_smile: Blev lidt misundelig på Coopers fine.[/QUOTE]

:lol: så var det nok også dén (usynlige flue) han jagtede rund på kradsetræet.
Damn der var fut i poterne på ham den dag. Korrektion - OGSÅ den dag :høhø:

[QUOTE=DK Lindvig;977681]:lol: så var det nok også dén (usynlige flue) han jagtede rund på kradsetræet.
Damn der var fut i poterne på ham den dag. Korrektion - OGSÅ den dag :høhø:[/QUOTE]

:tihi:
Han er i sådan en dovne periode pt. Der bliver selvfølgelig leget og løbet. Men han sover MEGET mere og putter mere end normalt :slight_smile: Så han er ekstra meget i voksealderen lige nu tror jeg. Han ændrer nærmest form for hver dag der går :klapper: Lige pt har han super lækre proportioner med et dejligt stort bredt hoved :wehuu: Og der r begyndt at komme antydningen af en krave.
Så han skal nok se fin ud i næste weekend!
Har netop øvet grooming på et bord med ham i dag, og der er der spilopper i ham, så må lige få en til at holde ham imens :stuck_out_tongue: Men hans hale kan blive ret stor Puf nu :thumbup: Også “kind-pelsen”