Jeg har en drøm

[quote=Mona;76243]Kære Haneben…

Jeg giver dig ret.
De skal opføre sig ordentlig…-lynogtorden

Fra min side er indlægget seriøst ment.
Kærlig hilsen
Mona[/quote]

Jeg så nu Gerners indlæg som rigtig sjov - og slet ikke for at antyde Bente har været på LSD.
Så det afhænger åbenbart af øjnene der ser…
Men faktisk er jeg ret sikker på, at jeg selv ville kunne fyre sådan en bemærkning af, helt uden at tænke på, om modtager opfattede den, i den ånd den var sendt

jeg beklager, men det kniber godt nok for mig at se det sjove i “det” indlæg, Christie

jeg ved at det kan være svært at “tyde” indlæg, der er skrevet sådan lidt ironisk eller nowet…men jeg må erkende at det faktisk ramte ret hårdt… faktisk så hårdt at jeg sidder og græder lige nu

[quote=Poly-Cats;76253]Jeg så nu Gerners indlæg som rigtig sjov - og slet ikke for at antyde Bente har været på LSD.
Så det afhænger åbenbart af øjnene der ser…
Men faktisk er jeg ret sikker på, at jeg selv ville kunne fyre sådan en bemærkning af, helt uden at tænke på, om modtager opfattede den, i den ånd den var sendt[/quote]

Kære Christie…-wehuu

Det var Haneben, som følte sig stødt over indlæggene.
Det var ikke jeg.

De allerbedste hilsner
Mona

P.S. Jeg føler naturligvis, at jeg er ansvarlig
for indlægget…
eftersom jeg bragte det. :S
Men jeg er i sagens natur ikke ansvarlig for,
hvad folk skriver.
Jeg håber fortsat, at I synes, emnet er interessant??

[quote=haneben;76259]jeg beklager, men det kniber godt nok for mig at se det sjove i “det” indlæg, Christie

jeg ved at det kan være svært at “tyde” indlæg, der er skrevet sådan lidt ironisk eller nowet…men jeg må erkende at det faktisk ramte ret hårdt… faktisk så hårdt at jeg sidder og græder lige nu[/quote]
Ja - og det er jo bestemt ikke meningen.
Og det var IKKE det Gerner ønskede med sit indlæg. ( og det siger jeg uden overhovedet at kende manden, men fordi at jeg opfatter det helt anderledes end dig )
Men du har måske nogen negative oplevelser der lige netop “trigger” dig dér og dem rammer man så med et sådant indlæg.
Men helt uforvarent o g bestemt ikke meningen
Stort knus til dig -

[quote=Mona;76263]Kære Christie…-wehuu

Det var Haneben, som følte sig stødt over indlæggene.
Det var ikke jeg.

De allerbedste hilsner
Mona

P.S. Jeg føler naturligvis, at jeg er ansvarlig
for indlægget…
eftersom jeg bragte det. :S
Men jeg er i sagens natur ikke ansvarlig for,
hvad folk skriver.
Jeg håber fortsat, at I synes, emnet er interessant??[/quote]

Det ved jeg -love
Og du kan ikke gøre hverken til eller fra for hvad folk skriver eller hvordan andre optager det.
Emnet er stadig meget interessant - det synes jeg faktisk vores underbevidsthed er…

-olding Kommunikation er en svær ting -olding

Gerner er en slemling
Haneben fik sin grænse overtrådt
Haneben gør opmærksom på, at der gik Gerner for langt i forhold til hende
Gerner kunne sige, det er min form for humor, og jeg kendte ikke din grænse, sorry

…og så behøver den måske ikke være længere.

:slight_smile:

Jeg opfattede indlægget fra Gerner på den måde, at HAN osse havde følt fornemmelsen af at flyve pga andet… Overhovedet ikke som en bemærkning til haneben.

Mit svar var så fordi jeg lige havde siddet og læst om 70érne, og tilfældigt var faldet over udtrykket, i mit svar.

Og jeg grinede lidt af det, fordi det står i min heksebog, hvorda man laver flyvesalve…

Jeg kom osse bare med mit svar i 100% sjov… Og jeg er osse sikker på, at Gerner gjorde det samme… (Selvom han er en slemling)

fint nok, men så lav selv en “sjov tråd” om emnet… jeg finder selv en admin der kan slette mig… jeg føler mig i den grad trådt på

Min pointe er bare, at hvis den, der uforvarent kommer til at støde en anden, lynhurtigt får sagt “sorry - det var ikke min mening at støde dig”, så burde den være lukket der mellem de to personer. Slut færdig og videre…

Vores grænser er jo heldigvis forskellige, og et indlæg kan sagtens være ment i spøg og også blive opfattet som sådan af de fleste, men det ændrer jo ikke på det faktum, at den indlægget omhandler kan føle sig mægtig stødt. Og så hjælper det næppe, at vi alle har en mening om, hvordan indlægget skal opfattes.

:slight_smile:

…det vil jeg være ked af, Haneben! Kan du ikke lige sove på den beslutning. -ked

Jeg vil da gerne sige undskyld over den bemærkning, osse selvom den var i sjov…

OG det var bestemt IKKE for at hive emnet om sådan noget op…

[quote=haneben;76252]stakkels dig Johnny, det må være rædselsfuldt… jeg føler med dig Johnny, jeg er også rædselsslagen for slanger.

Tak Mona, jeg er bestemt også seriøs.

Gerner…jeg “læser” ikke smilier, men kun de skrevne ord.[/quote]

takker, rart er det absolut ikke.

ka godt forstå du føler dig stødt, men jeg syntes nu ikke du skal hoppe af her:)

men er sikker på gerner ikke har lagt mere i det end en simpel joke

Kæreste Haneben…-wehuu

Du skal selvfølgelig ikke “gå din vej”.

Det ville jeg personligt blive meget ked af.
Jeg har et rigtig dejligt indtryk af dig.
Og du har ret…

Jeg er til pjank og pjat, når det er passende.
Men denne tråd fra mig - er ikke tænkt som hverken pjank
eller pjat, som det også fremgår.
Da jeg opretter tråden…
-lovelove-lovelove
Mange kærlige tanker
Mona

HALLO HALLO
Jeg skrev ikke indlægget for at nogen skulle føle sig stødt på nogen måde,heller ikke dig Bente (haneben) da vi jo alle læser og skriver forskelligt kan det desværre til tider opstå situationer man ikke selv er herre over.En sådan en er hændt i denne tråd,og opstod ved at jeg havde set en film fra 60erne hvor de på woodstock festivalen var så skæve at de mente de kunne flyve,derfor jokede jeg lidt i tråden lige om det,dette stødte så en person jeg ikke kender hverken af udseende baggrund eller andet.Så derfor mener jeg ikke der er grund til du melder dig ud Bente,vi skal alle være her .Så derfor giver jeg dig hermed en undskyldning,
Så kan du jo tage imod den eller lade være det er op til dig.

Jeg må vist hellere lade være med at deltage med mine drømme. Jeg opfattede slet ikke denne tråd som alvorlig, mere som en hyggetråd, hvor man, som i de fleste tråde da, kan fyre en sjov bemærkning af. -what

Og man KAN altså ikke kende alle folks baggrunde til at blive kede af det ved specielle ord eller sætninger. Og vi kan ALLE komme til at sige et forkert ord til nogen, som måske har en dårlig følelse med det. Inden man farer i flint, eller bliver ked af det, så er man nødt til at finde ud af, hvordan tingene var ment. Ellers ender det med, at ingen tør sige en joke mere.
Og jeg er HELT sikker på der ikke er ondskabsfulde mennesker her i dette forum.

jeg synes vi skal stoppe med at kommentere mere om det med Haneben. Jeg synes bare at vi skal sige til hende PLZZ BLIV VI KAN IKKE UNDVÆRE DIG (og det mener jeg for du laver mange gode indlæg)

Da jeg var lille drømte jeg tit at der var 3 skygger i min værelse og vores hus. En far en mor og et barn. Jeg tror ikke de var i familie… Jeg kunne bruge hele natte på at øre om dem. Engang i mellem blev det et mareridt andre gange var drømmen dejlig og rørende

jeg ville ønske at jeg kunne drømme noget godt om PP - for jeg elsker mit liv og der hvor jeg er og jeg glæder mig til brylluppet…

det er DØD frustrerende ikke at være lykkelig om natten…

Da jeg var lille drømte jeg om to bolde der kom rullende, en sort og en hvid. Den sorte var hård og ond og den hvide var blød og sød.

Boldene løb om kap, når den hvide førte var det godt og førte den sorte blev jeg meget bange -ked

Senere i livet er det mere volapyk jeg drømmer og det er ikke altid jeg kan huske det hele næste morgen. -tihi

Ej helt ærligt Bente, er det ikke lidt for barnligt altså…Gerner har jo ikke skrevet det for at ramme dig. Det var et forsøg på at være sjov, og helt ærligt, så skriver han jo faktisk, at han selv har prøvet det, men så… altså ikke en hentydning til dig. Engang imellem kan humor være en god ting, men humor kan være svær at opfatte nogle gange i det skrevne sprog. Men at “true” med at lade sig slette, det synes jeg måske er lidt langt ude.