Jeg har en drøm

Kære alle derude-wehuu
Har I oplevet, at den samme drøm går igen og igen??

Jeg drømmer meget meget ofte om mit transportmiddel.
Det kan være min Cykel eller min Bil.

Cyklen har jeg aldrig lygter til, når det er mørkt.
og jeg kan heller ikke få fat på nogle.

Min bil kan jeg heller ikke huske, hvor jeg har parkeret.
Og jeg leder og leder;

Ingen af delene synes jeg om. -ifryseren
Kærlig hilsen
Mona

Ja… Jeg har endda prøvet, at der var en efter mig, og han var farlig… Da jeg så endelig fandt min bil, passede nøglen ikke, og den store p-plads jeg holdt på, var nu pludseligt mørkeste ødemark…

Så vågnede jeg, og syns ikke at det var spor sjovt… Sundede mig lidt, og faldt efter lang tid i søvn igen… Og hvad skete så?? Jeg stod stadigvæk og fumlede ude på Hans tyndsk*** med den nøgle og bilen, for at komme ind… Hrmpfffff-LOL

Men generelt, er drømme noget meget mærkeligt noget, de kan være SÅ virkelige, at man tror på det er sket, når man vågner… Og når man så opdager, det bare var en drøm, når man lige havde glædet sig… ØV-tihi

Da jeg var teenager, drømte jeg ofte at jeg fløj, altså som en fugl, højt oppe mellem skyerne og mellem vasketøjssnore og skorstene…

i dag er det sjældent jeg kan huske hvad jeg har drømt…

Jeg har haft den samme drøm flere gange, hvor jeg er under vandet og ikke kan komme op, og jeg kæmper og kæmper …og vågner så ved, at jeg nærmest er kvalt, fordi jeg har holdt vejret så længe.

…så lyder det alt andet lige rarere at flyve rundt blandt skyerne :slight_smile:

Jeg har lige siden jeg var barn drømt at jeg sidder bag rettet i en bil og kører og pludselig kan jeg ikke bremse og den følelse fortsætter og fortsætter. :eek: …:eek::eek::eek:

Med min tro og overbevisning, ville din drøm fortælle mig, at det du srømmer, er afslutningen på et tidligere liv, du har haft… At der er et budskab i den drøm, men som du muligvis ikke har fundet endnu… Er ret sikkert, at NÅR du har fundet og forstået budskabet, stopper den drøm…

Har selv en drøm, som nu er stoppet, efter jeg fandt ud af, hvad den betød…

Jeg drømmer ofte at jeg bliver skudt. Så liver jeg op igen, og bliver skudt. Sådan foregår det indtil jeg vågner… Og det gør faktisk ret ondt at blive skudt :slight_smile:

Jeg drømmer os tit at jeg kan trække vejret under vandet. Men så trækker jeg os vejret meget meget tungt.

[quote=haneben;76109]Da jeg var teenager, drømte jeg ofte at jeg fløj, altså som en fugl, højt oppe mellem skyerne og mellem vasketøjssnore og skorstene…

[/quote]Det har jeg også prøvet,så holdt jeg op med det LSD,det hjalp-rofl-rofl

Ja, det bliver ikke kaldt for flyvepulver for ingenting-tihi-tihi

Ej gider i lige…det var så sidste gang jeg deltager i sådan en tråd :-(…

jeg kan kun huske mine drømme hvis jeg har haft feber, og så er det mareridt jeg har haft :?

jeg har kontinuerlige mareridt hvor PP ikke behandler mig pænt… det har intet at gøre med virkeligheden, men i drømmene er det magtsløshed, den totale følelse af uretfærdighed og uforståenhed over for situationen…

jeg bliver SÅ ulykkelig når jeg vågner og jeg græder i timer bagefter… og sover ikke meget mere den nat…

det koster mig meget nattesøvn for tiden… det begynder at være lidt for meget af det gode… og det værste er - jeg kan huske ALT hvad jeg drømmer - så det hjælper ikke engang at vågne… og jeg kan ikke holde ud at lægge mig til at sove op af ham igen med alle de grimme følelser og så er jeg nødt til at gå ind i gæsteværelset…

snak om en underbevidsthed der ikke fatter at man har brug for SØVN!!!

Miss-T
Det tyder på stress i din hverdag… At du ikke giver dig selv lov og tid til at være dig… At der er et projekt du har gang i, som river og flår i dig, og du ikke kan “slippe” det, selv når du har fri…

Der et er en god ide, at prøve at kigge indad og prøve at se, om der er noget du kan slippe, eller ihvertfald lægge på hyleden en tid, til du har fået noget andet væk…

Da jeg engang blev stress undersøgt, hos en terapeut, kom hun med det gode gamle råd, bare omformuleret lidt…

Tag to stykker papir, og skriv ALLE dine projekter ned. OG prioriter dem efter de vigtigste først… Det andet stykke papir, skriver du alle de ting ned, du gerne vil há tid til, og prioriter det efter det du ønsker dig allermest…

Alle de ting, der kommer efter nummer 5 på listen både af projekter og ønsker, skal du for en tid nedprioritere, og så skulle både din stress og dine drømme blive bedre…

Jeg har selv været igennem den tur, pga mareridt, der var det samme hver gang og som kostede mig nattesøvnen, og en del helbreds mæssige problemer… OG det hjalp mig, det råd…

jeg er faktisk - og har været længe - i gang med et coachingforløb/terapi forløb hvor vi har arbejdet meget med de indre dele af mig der forsøger at gøre mig opmærksom på om de beslutninger jeg træffer pt nu også er gode på lang sigt…

det har fjernet omkring halvdelen af drømmene so far… men der er et stykke vej endnu…

de fleste af drømmene går på at gøre mig opmærksom på om det at gifte mig nu også er en god ide… - min altdominerende frygt for at blive kontrolleret og være magtesløs samt men frygt for at blive bundet går jo dårligt i spænd med at sige ja til at være sammen med en resten af livet… så pt render min underbevidsthed amok…

jeg har ikke et eneste bevidst stress symptom… men jeg har en underbevidsthed der arbejder nattetimer for at gøre mig opmærksom på OM jeg nu begår en fejl… den er slet ikke overbevist om at det er en god ide

men det er jeg nu… :smiley:

[quote=haneben;76197]Ej gider i lige…det var så sidste gang jeg deltager i sådan en tråd :-(…[/quote] nååee er man ikke i julehumør :S

jo jeg er sandelig i fint julehumør Gerner… men dit indlæg der insinuerer at jeg har været på LSD, ja det kunne jeg godt have været forunden, især da du slet ikke kender mig…

og jeg var en af dem der gav til blomster da du var meget syg…

ja jeg er vred…meget vred, sådan en melding er efter min mening usmagelig

[quote=haneben;76228]jo jeg er sandelig i fint julehumør Gerner… men dit indlæg der insinuerer at jeg har været på LSD, ja det kunne jeg godt have været forunden, især da du slet ikke kender mig…

og jeg var en af dem der gav til blomster da du var meget syg… Tak

ja jeg er vred…meget vred, sådan en melding er efter min mening usmagelig[/quote]

Jamen det var da godt så er julehumøret på plads,jeg insinuerer overhovedet ikke i mit indlæg,at du har været på LSD læs lige smilierne til sidst.

Tak for blomsterne.

Det er dit problem det er dig der har bøvlet med at blive god igen.

jeg har her i det seneste stk tid drømt at jeg bliver angrebet af en giftslange, det er absolut ikke rart, for jeg bryder mig ikke specielt godt om slanger

Kære Haneben…

Jeg giver dig ret.
De skal opføre sig ordentligt…-lynogtorden

Fra min side er indlægget seriøst ment.
Kærlig hilsen
Mona

stakkels dig Johnny, det må være rædselsfuldt… jeg føler med dig Johnny, jeg er også rædselsslagen for slanger.

Tak Mona, jeg er bestemt også seriøs.

Gerner…jeg “læser” ikke smilier, men kun de skrevne ord.