Jeg har fået Bingo :-)

Her går det bare godt, ingen uheld og ude en enkelt gang om natten :slight_smile: I dag var vi til dyrlægetjek, vac og chip og han bestod med glans.

Tillykke med den nye krudtugle

Det er fuldstændig gået min næse forbi at i ikke har Eva mere. Det er da trist, for hun var sgu en lækker lille vapper. Hvad skete der?

[QUOTE=Anne Korsbakke;1094648]Tillykke med den nye krudtugle

Det er fuldstændig gået min næse forbi at i ikke har Eva mere. Det er da trist, for hun var sgu en lækker lille vapper. Hvad skete der?[/QUOTE]
Trods min aftale med Eva om hun skulle blive mindst 100 år, så kunne hendes krop ikke længere. Hendes HD/Gigt har drillet noget tid. Men syntes også der var andet, så en scanning viste desværre kræft i både tarme m.m så hun fik lov at sove stille ind på mit skød. Vi havde hende med hjem weekenden over, hvor vi fik samlet os lidt til og få sagt farvel, ikke mindst for børnenes skyld også. Men sidste mandag var der ingen vej udenom - puha tuder nu igen. Hun var nemlig en lækker vapper

Det er jeg ked af at høre… Håber i fik sagt ordentligt farvel - og at lille Bingo udfylder en smule af den tomhed der nu er

Jo fik sagt pænt farvel og jeg vil altid have div minder om en helt speciel hund i mit hoved. I dag har vi lavet et par sider i scrapbogen tilegnet til Eva.
Bingo gør sit bedste for at udfylde tomrummet og Delle mener han er en stakkels moderløs killing, så hun kalder ham ofte hen til nus og vask og selv om han gerne må putte i sengen er pladsen i kurven ved Delle hans foretrukne sengeplads pt :slight_smile:

Tillykke med ham :slight_smile:

Elsker denne race :wink:

Flere billeder! :slight_smile:

Lover der nok skal komme nye snarest :slight_smile:

Uhh tænk der allerede er gået knap en uge. Bingo er så dygtig og vi er ved at lære sit og dæk og det går bare så fint.

Han har haft et par uheld inde, mens slet ikke noget voldsomt for alderen og han sover så fint igennem nu fra 23 - 6 :slight_smile:

Hvor er han dejlig Gitte - Man kan se gavtyven lure i øjenkrogen på billede nr. 2 :smiley:

Hold nu op, hvor er han sød! :hjerte:

Hvor er han da bare nuttet! :hjerte: