Jeg har fået Bingo :-)

Ja som en del jo ved måtte vi sige farvel til Eva, hun har igennem flere år været hunde for os og vil altid have en speciel plads i vores hjerter :hjerte: Men da Eva var en “muskelhund” bestående af bla en ulovlig race, så var det jo ikke en mulighed at få en af samme race(r) igen.

Vi havde allerede da vi sidste vinter kunne se hvor det bar hen af, snakket om racer. Men alligevel var det at få hund igen, et ømt emne som ingen af os egentlig havde lyst til og tage op. Men heldigvis så fik vi snakket og Bingo er i dag 8 uger gammel flyttet ind, vi har nydt det gode vejr i haven og nu sover han :inlove:
Bingo er en bla af dansk/svensk gårdhund og jack russel. Han er den mindste af et kuld på 9 stk.

Årh hvor er han sød :hjerte:

Tillykke med ham. Han ser virkelig sød ud. :inlove:

Nårh hvor er han kær :smelter:

Tillykke med ham:flag:
Han ser noget så kær ud:smelter:

Han ser da sød ud, den lille vaps. :smiley:

nåeeeerh:hjerte: Hvor er han dejlig!

Nogle gange, kan glæden over et nyt lille vapse-liv, hjælpe på smerten over dem der er taget afsted… :hjerte:

Tillykke med jeres bingo, sikke en gevinst! :ok:

Tillykke med ham - hvor er han kær :hjerte:

Måske husker jeg forkert, men havde I ikke en mops, der hed Valborg???

[QUOTE=Eva;1094141]Tillykke med ham - hvor er han kær :hjerte:

Måske husker jeg forkert, men havde I ikke en mops, der hed Valborg???[/QUOTE]
Du husker helt korrekt, men pga af bla Eva der ikke magtede den meget livlige Valborg og flere andre ting med Valborg måtte vi desværre omplacere hende og hun er nu bosat i Sverige. Havde vi vist at Eva havde så kort tid igen, havde vi aldrig omplaceret hende, men det er jo nemt at være bagklog. Det gode er dog Valborg nyder livet med en anden skøn mops

Jeg kan godt forstå, at hensynet til den ældre hund kom først - og Valborg har jo fået det godt i sit nye hjem :ok:

Jeg har altid moret mig lidt over navnene på de to hunde - min mor hed nemlig Valborg :høhø:

[QUOTE=Eva;1094162]Jeg kan godt forstå, at hensynet til den ældre hund kom først - og Valborg har jo fået det godt i sit nye hjem :ok:

Jeg har altid moret mig lidt over navnene på de to hunde - min mor hed nemlig Valborg :høhø:[/QUOTE]

Åh ja Valborg bor med Viggo nu gg. Men jo uanset så gjorde vi jo alt for Eva skulle have det så godt som muligt og viste at Valborg hurtig ville falde til i ny familie, og ved hun virkelig nyder livet i Sverige med Viggo og de nye ejere der nu er gået på pension, skal besøge dem i uge 32 :slight_smile:

Tillykke, mon ikke I får jeres sag for med den blanding :slight_smile:

Jo tror bestemt det er en bla med krudt i, men alligevel også til og lære ting. Så glæder mig til de starter hvalpeholdet op i Dch efter ferien :slight_smile:

Hvor er han kær :wehuu:

Et stort tillykke med ham :thumbup:

Selv om han var den mindste, ser han da ud til at være en stærk og robust lille fyr med høj haleføring :slight_smile:

Hvor er han kær.

Stort tillykke med ham :smiley:

Han ser godt nok kær - og FRÆK - ud! :hjerte:

Tillykke med ham!

Stort tillykke :slight_smile:

Tillykke tillykke, han ser GODT nok sød ud!!! :hjerte: