Jeg har fået en DUS (SFO) ordning tror jeg

HE he huset vrimler med unger.

I går kom 3 knejter (fra Færøerne) og ville lege med vores drenge. De kender os, fra da de også boede her i kvarteret.
Nå men den store af drengene ville sove hos os, og fik selvfølgelig lov, eftersom det er nogle måneder siden vi så dem sidst.

Så her i dag, er der kommet 3 piger og 2 drenge i forskellige aldre og nu er huset fuld af unger.

:wehuu:

Iiih jeg elsker det simpelthen.

Børn er (i mine øjne) så livsberæftende, og det at de kommer for at lege med vores hunde eller vores drenge - det er jo guld…

Kender det alt for godt…
Vi har jo ikke selv børn, men det forhindrede ikke vejens unger i at komme og banke på og spørge om Sif kom ud at lege!? :smiley:
Hunden elskede det… og vi nød det… og forældrene fik lidt tid til dem selv uden et børneinvaderet hus :wink:
Nu bor her desværre kun vores nabo med børn… og hun er lidt for lille til bare at rende på besøg - men hvem ved, måske en dag :slight_smile:

hihi … “vores unger” (kvarterets unger) kommer her kun for at hente de utallige bolde de får skudt ind i haven. Og da det hele jo er hegnet ind, står de så pænt ude på trappestenen og spørger gang på gang :slight_smile: Nyder det bare, synes det er så hyggeligt :slight_smile:

Og så blev de lidt forbavset over at se at vi havde to store katte… de havde nemlig førhen stået på stien udenfor og sagt “åhh det bare sådan nogle små dumme hunde de har derinde”, så de må ikke ha fået kigget godt nok efter hehe :slight_smile: