Jeg har fået en julegave allerede!

:hjerte::hjerte::hjerte:

[B]Se, hvad jeg har fået af Silke i julegave :wehuu::wehuu:

Jeg SKULLE pakke den op med det samme, da Postmand Per kom med den…[/B]

[B]Er det ikke bare fint ???

Jeg er VILD med det…:wehuu:[/B]

[B]:hjerte: Tak Silke-pige :hjerte:

Og tak til dig, der har syet og sendt det UDEN jeg havde den mindste anelse om det [/B] :høhø: :høhø:

Hold op en dejlig gave hende Silke-pigen har givet dig. Hvor er du heldig.

Hov og hvad sørensen er den af du har lagt billede ind i tråden:ok::ok::ok:

Hvor er det bare et sødt sæt. :slight_smile:

Sikke sød hende Silke er. :smiley:

:slight_smile: :inlove: :slight_smile:

Ja, jeg er mere end heldig.

Billederne fandt jeg i min mailbox, så Silke må have mailet med syersken … det er hende, der har taget billedet :høhø::høhø:

Ihhhhh Therese - hende Silke har du da været MAAAAAAAAAJJET heldig med!:thumbup: Tænk sig at hun sådan har fundet på en fiiin gave helt af sig selv… Hun må vist hellere få ekstra møs og godbidder som tak for den fiiiiiine julegave:hjerte:

Hold op du er heldig, det var da rigtig sødt af Silke-pigen :love2:

Søde Silke!! :hjerte::hjerte:

Og så fint det er i hør :thumbup:

:hjerte::hjerte:

Ja… Silke er sød - sådan at læse mine tanker om at jeg ønskede mig en thehætte og matchende lapper :wehuu::wehuu:

Forelskede mig i det lige på stedet, da jeg så det herinde - og så må Silke have været ved tasterne - den dejlige lille bisse :wehuu:

Hvor er det fint og jeg kan næsten ikke gætte hvor det kommer fra :slight_smile:

:):slight_smile:

Ja, det er SÅ fint - og næe, det er ikke til at vide hvor Silke har fundet det…:mis::mis:

Nu har en af mine veninder også fået en tidlig julegave :rock:

[B]Se, hvad jeg har fået af Silke i julegave :wehuu::wehuu:

Jeg SKULLE pakke den op med det samme, da Postmand Per kom med den…[/B]

[B]Er det ikke bare fint ???

Jeg er VILD med det…:wehuu:[/B]

[B]:hjerte: Tak Silke-pige :hjerte:

Og tak til dig, der har syet og sendt det UDEN jeg havde den mindste anelse om det [/B] :høhø: :høhø:[/QUOTE]

Næh, Tutten - har du fået en islandsk nationalhue med matchende lommetørklæder :ok:

[QUOTE=Skattekat;751987]Nu har en af mine veninder også fået en tidlig julegave :rock:

[/QUOTE]

Wow det er også flot :slight_smile:

Aj, hvor flot :slight_smile:

Jeg får også små julegaver hver evige eneste dag i denne tid - sådan er det at hav,e et kuld killinger :slight_smile: Og i dag har jeg fået en ekstra gave i form af et nyt batteri til mit kamera. Så snart kan jeg endelig (igen) vise nye billeder af mine forunderlige og sjove killinger, som der virkelig er kommet gang i :slight_smile:

Knus Gitte

Ihh, det var også flot! Sejt at kattene har snakket sammen om gaverne :slight_smile:

:klapper: :juhu: :wehu: :rock: :høhø: :stuck_out_tongue:

Ja… det er da en hue, ikke ??

Havde den på i dag på min gåtur - men jeg syntes godt nok, at folk gloede mærkeligt på mig ?! :inlove::inlove:

Nå, dem om det - den er noget så dejlig varm :cool2: