Jeg har fået et UPS-kuld! (KILD)

Jeg troede Tip var blevet storebror, men jeg tog fejl.

Han er blevet mor - til Eddie.

I min stue står en gammel tom papkasse, som vender på hovedet og har fået klippet indgange. Der ligger de inde, sammen. Tip på siden og spinder og Eddie og får “mælk” mens han spinder og ælter glad:tihi:

Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal sige. :slight_smile:

Skal prøve at snuppe et foto af det ved lejlighed. Det er total “fødekasse med killing og mor” stemning.

Gud! Jeg har et kuld! Er der noget særligt jeg skal være opmærksom på så? Ved moren? øh… faren… vent Kastraten!
Og hvad med den lille? Han er 18 uger. Skal jeg være særlig opmærksom på noget.

Jeg er uforberedt for det var ikke et planlagt kuld:tihi::tihi::tihi:

Det hedder ikke et kuld når der kun er en, men et kild :tihi:

he he nu har du også fået sådan en…

:tihi: den var god!!! griner

Nemlig - Helle kommer til at anskaffe sig en orientaler killing mere.

SÅ er det et kuld!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Hjælp jeg har fået et Ups kild

hahahhaha I er gode:-)
Mobbe kan I, men hjælpe ? Nej! Og her sidder jeg pludselig med et kild, der ikke var der i morges, da jeg tog på job og moren er en hankastrat!

Typisk fora!

:-)))))))))))))))

Er de ikke skøre de katte?

Billeder, masser af billeder :thumbup:

-LOL-LOL
Det gad jeg godt se :smiley:

Nu har jeg ike selv haft kuld eller kild, men vej den bette hver da, eller en gang om ugen for at se om den tager på.

Tak Pia - endleig lidt hjælp haha

Det var da så lidt :slight_smile:
Måske du skal købe noget mælkeerstatning, så du kan støttefodre hvis den bette ikke tager nok på.
Og så skal du selvfølge lige købe Babycat tørfoder når den skal vendes til at spise tørfoder :slight_smile:

er det nu jeg skal sige at mit kuld der er 6 mdr stadig patter…

Gaia pattede på Mr indtil hun flyttede og der var hun over 1,5 år…

En af mine killinger bor nu sammen med sin mormor og morfar og hun patter på morfar og hun er 11 månder og har ikke tænkt sig at stoppe endnu…

Ingen af dem har taget skade af det og de hygger sig med det…

Hvis du ikke kan finde et hjem til den bette, når han er stor nok til at flytte, så må han gerne bo hos mig.
Hvordan har moderen/faderen/Tip det?
Knus Elin

Hihi Line - det må være racetypisk:-)

Har I andre oplevet det med hankastrater som leger mor?

Elin - Tip har det godt efter omstændighederne, men Pia har fat i noget med mælkeerstatning, for er bekymret for om han har lagt nok mælk til?

(:-))

ang. et hjem - som du kan se på Lines indlæg, så er der nok ingen risiko for, at Eddie nogensinde bliver vænnet fra - men du kan jo fortælle Mogens at Eddies søster er til salg ! haha

Lige før lå de i den store stol og spand sammen, og for lidt siden skete der et mirakel, som jeg desværre ikke fik på foto (mit kamera er på jobbet øv!). Eddie sov hos Nanoq i en hængekøje!

Nanoq sover aldrig sammen med andre! Men ham her må alt:-)

Godt Tip ikke så det:-)

Ja jeg kan godt ha’ mine tvivel om Tipognip har mælk overhovedet :slight_smile:

Åhhhh skønne Nanoq, han vinder mere og mere af mit hjerte, den skønne dreng. Dejligt Eddie må alt for Nanoq, og jeg er sikker på Nanoq nyder det.

Jeg bliver simpelthen så glad, hver gang der kommer en ny sød eller sjov beretning om “lille” Tip.
Hans kuffert var jo næsten pakket i sin tid!

Haha, hvor er det dog bare herligt! G

Jeg vil råde dig til at re-kastrere hurtigst muligt, så det ikke gentager sig …

[QUOTE=lenschow;155813]Hihi Line - det må være racetypisk:-)

Har I andre oplevet det med hankastrater som leger mor?
[/QUOTE]

Abyer patter også gerne længe, hvis de kan få lov :slight_smile:
Også gerne på hankastrater - det komme sig ikke så nøje, hvis man bare kan få lov at hyggesutte lidt.

:tihi::tihi::tihi: Sød historie Helle

Min hus pige pattede ved min hus dreng det første halve år jeg havde dem. det var lige så Borg var driv våd. Saga kunne godt ligge og patte og ælte i 20 min, hun var totalt væk jeg tror jeg kunne smide en atombombe uden hun ville ha lagt mære til det.

[quote=Mega;155923]Jeg bliver simpelthen så glad, hver gang der kommer en ny sød eller sjov beretning om “lille” Tip.
Hans kuffert var jo næsten pakket i sin tid![/quote]

Ikke bare dig Mega, jeg bliver helt varm om hjertet hver gang Helle beretter om mit lille flaskebarn. Tip er noget særligt, det var han allerede da han var helt lille, for størrer slughals skulle man lede længe efter, han spiste med største selvfølge resterne fra både bror og søsters sutteflasker.
Tænk at det lille myr er blevet en så flot og dejlig missedreng.:hjerte::hjerte:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;156149]Ikke bare dig Mega, jeg bliver helt varm om hjertet hver gang Helle beretter om mit lille flaskebarn. Tip er noget særligt, det var han allerede da han var helt lille, for størrer slughals skulle man lede længe efter, han spiste med største selvfølge resterne fra både bror og søsters sutteflasker.
Tænk at det lille myr er blevet en så flot og dejlig missedreng.:hjerte::hjerte:
Knus Elin[/quote]

Det må være alle anstrengelserne værd Elin - at han er blevet en stor, flot fyr - og at han har fået et dejligt hjem.

Hvad med de andre i kuldet - hører du også, hvordan det går med dem?

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: