Jeg har fået mit stamnavn

Et stort tillykke med det flotte stamnavn:thumbup:

Tillykke med det flotte navn…

Tak skal i have alle sammen, dem der skulle have lyst, må gerne kigge ind på min hjemmeside og give lidt konstruktiv kritik her i tråden. :slight_smile:

http://akilipaka.gominisite.dk/

Karina - Jeg kan godt lide layoutet :slight_smile: og informationerne virker fornuftige :slight_smile:

Hjertelig til lykke med stamnavnet…:wehuu: :flag: :flag:

Det er en meget fin hjemmeside. Dejlig nem at finde rundt på, og i nogle flotte farver.
Jeg bliv lidt forvirret over mindesiden, men det var kun lige til at jeg fandt ud af systemet i det.

Jeg må altså også rose dig, det virker bare så gennemtænkt hele dit opdræt. Der er også sådan en hjertevarme som skinder igennem. Det er virkelig dejligt at se at det bare hænger sammen det hele, og der er en større mening med et hele. Dog stadig med realistiske mål, og ikke mindst ærlighed omkring det!

[quote=Bamse;349870]Det er en meget fin hjemmeside. Dejlig nem at finde rundt på, og i nogle flotte farver.
Jeg bliv lidt forvirret over mindesiden, men det var kun lige til at jeg fandt ud af systemet i det.

Jeg må altså også rose dig, det virker bare så gennemtænkt hele dit opdræt. Der er også sådan en hjertevarme som skinder igennem. Det er virkelig dejligt at se at det bare hænger sammen det hele, og der er en større mening med et hele. Dog stadig med realistiske mål, og ikke mindst ærlighed omkring det![/quote]

Hvordan forvirret?

Ønsker nemlig at det skal være nemt og overskueligt at finde rundt på siden, så ethvert input vil jeg være glad for. :slight_smile:

KKH - Jeg blev ikke forvirret. Men jeg tænkte lidt om du skulle uddybe det med racespecifikke sygdomme lidt, altså hvor fortælle hvorfor du tester, og ikke bare at du gør :slight_smile: Alm. kælekattekøbere ved jo ikke nødvendigvis den slags, og kan blive forskrækket og tænke “syge katte” :slight_smile:

Det er fordi jeg ikke synes det fremstår så klart at det første er skrevet mens de levede. Jeg ville have det nemmere hvis det hele stod i datid. Men det er min personlige mening. Jeg er helt sikker på du har haft en klar idé da du skrev det!

Ahhh ja det var måske en god idé. :slight_smile:

Meningen var såmend aldrig at jeg skulle have en mindeside (det var før Felv problemet jeg gik i gang), de var under kastrater før, men jeg flyttede Romano og lavede det om til en mindeside da Emil og Elvis betød utrolig meget for mig, så jeg ville ikke slette dem fra siden. :slight_smile: